Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Som der er nævnt andet steds på sitet her, udsender jeg inden længe en roman med titlen ’ I Garudas Kløer’
[url]www.maikjensen.dk[/url]
[img]http://www.maikjensen.dk/grafik/garudabog.jpg[/img] is not a valid Image.
Hvis der er nogle, som er interesseret i, hvad jeg ellers har skrevet, så findes der et par tråde her på Dansk Thai Website med/om to af mine gamle noveller:
jeg har ikke laest eb bog i 1000 aar eller saa var det vist den gang min laere sage at jeg alsaa skulle
og et var den manden paa balkoning af 2 svenske forfatter
men den gang fik jeg faktis en bog hvor de 2 hade skravet i og har derfor bestemt mig at vis jeg en dag skulle finde paa at koebe en bog igen som er en roman saa skal forfatter have skravet i den. og af foeste udlag ellers bliver den nok aldri naade af vadi
God bog efter min meming,jeg læser ikke mange bøger
ca 1 eller 2 om året så kan slet ikke betegnes som anmelder,men med relationer til Thailand som vi har herinde på siden,gør det bare bogen ekstra spændende.
Ser frem til en ny bog med relationer til Østen,fra din hånd.
sputnik skrev:
God bog efter min meming,jeg læser ikke mange bøger
ca 1 eller 2 om året så kan slet ikke betegnes som anmelder,men med relationer til Thailand som vi har herinde på siden,gør det bare bogen ekstra spændende.
Ser frem til en ny bog med relationer til Østen,fra din hånd.
På et eller andet tidspunkt kommer der sandsynligvis endnu en bog fra min side, som udspiller sig i det sammet univers (Thailand), men det bliver ikke i den nærmeste fremtid.