Se indlæg
 Udskriv debat
Bilforsikring
kaos
Hej forsikringen på min bil Nissan Cefiro 2.0 fra 1993 udløber i næste mdr. nu betaler jeg 16000 bath hos CHARTIS og bor Phuket, er der nogen der har erfaring med andre gode / billige selskaber vil jeg gerne hører fra jer.
Hej Kaos

steen nielsen
kaos skrev:
Hej forsikringen på min bil Nissan Cefiro 2.0 fra 1993 udløber i næste mdr. nu betaler jeg 16000 bath hos CHARTIS og bor Phuket, er der nogen der har erfaring med andre gode / billige selskaber vil jeg gerne hører fra jer.
Hej Kaos

Hej Kaos jeg bor også på Phuket og har en Toyota Vigo Hilux i år er den forsikret hos The Union Prospers insurance co. ltd 19.812 B ved total skade får jeg 645.000 B. bilen er fra 13-12-2008 ny pris i 2008 849.000 B. men jeg tror det er som i Dk her vil de helst heller ikke betale hvis der sker de store skader
hilsen steen nielsen
Alting skal rives ned - undtagen Gulerødderne - de skal rives op!

Conrad
Hej,

Det lyder som en dyr forsikring, for en bil der har så mange år på bagen.

Jeg har en Fortuner fra 2006 og jeg betaler baht 18.690 for en no. 1 forsikring, der er så godt nok noget rabat for skadesfri kørsel, forsikringen er tegnet i AXA.

Jeg bor også på Phuket, jeg bruger en forsikringsmægler, fa. hedder E&I Insurance Broker, de er gode til at skaffe alle slags forsikringer til rimelige priser.

Hvis du ønsker nærmere besked om mægleren, så send en PB.

NB! Det koster ikke noget for kunden at bruge denne mægler, han får for at tegne forsikringer, jeg har brugt ham i over 4 år og er yderst tilfreds.

Conrad
Redigeret af Conrad d. 01/12-2010 13:02

Boes
Bare et exempel: 1 ar gammel fortuner 3,0D4WD osv. Ny pris 1,5 mill. Fuld forsikring ar 2: 18.000 THB
Man skal virkeligt se sig for og tage tilbud inden man fornyer forsikringer.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Spring til debat: