Se indlæg
 Udskriv debat
PS3 Spil fra Thailand
styx32
Hej

Er der nogen af jer der ved om PS3 spil fra Thailand virker i Danske maskiner hvis man får dem chippet ?

Så vidt jeg ved kører de PAL i Thailand også.

Hvad ligger prisen på pr spil i østen ?

thongsala
Jeg plejede,at købe dem til min knægt.De fleste af dem har virket med chip,jeg tror jeg gav omkring 200 Baht,men er ikke sikker,da det er nogle år siden.Vidste slet ikke,at der stadig er noget der hedder PS3 ?

VIP
thongsala skrev:
Jeg plejede,at købe dem til min knægt.De fleste af dem har virket med chip,jeg tror jeg gav omkring 200 Baht,men er ikke sikker,da det er nogle år siden.Vidste slet ikke,at der stadig er noget der hedder PS3 ?

Der var heller ikke noget som hed PS-3 for nogle år siden. Det var PS-2 og de spil virkede, også i danske maskiner.
Men, vær forsigtig. Der er ingen garanti for, at PS-3 kopi spil her fra virker i Danmark, selvom det er PAL-system. Der findes nemlig
flere typer PAL-system.
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

thongsala
Fuldstændigt sandt,det er blot mig,som tiden er løbet fra.Godt knægten ikke ser dette indlæg,han ville da dø af grin!Skal i fremtiden nok afholde mig fra at kloge i noget, som har med elektronik,at gøre!

Webmaster
Playstation 3 har været på markedet siden slutningen af 2006, så den har også nogle år på bagen efterhånden. Spillene til PS3 har indtil videre alle været regionsfri, dog er der vist nok enkelte spil hvor man kun kan hente PSN-indhold til spillet fra bestemte regioner. Men det er vist kun et enkelte eller to spil (i hvert fald meget få), og man kan altid oprette en PSN-konto mere i en anden region.

Playstation 3 har indtil videre formået næsten 100% at undgå piratkopiering. Der var kun lige et lille problem med firmware version 3,41, men det er lukket nu og firmwaren er oppe i version 3,55 nu.

Har personligt købt enkelte PS3-spil i Thailand, men det har været spil som på det tidspunkt endnu ikke var udkommet i Europa. Prismæssigt synes jeg ikke der er noget at komme efter. Piratspil har jeg overhovedet ikke set i Thailand, og det passer også meget godt med at PS3 har formået at beskytte sig indtil videre.

For mere PS3-snak.
Kig ind på: [url]www.pslife.dk[/url]
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
thaikurt1
Jeg var lige se om de påstand holder på The Pirate Bay.

Og her fandt jeg flere PS3-spil men og de var version 3,55 er jeg ikke klar over.

Da jeg aldrig spille PS3-spil.

Nu har jeg aldrig lagt mærke til om der var kopi af version 3,55 her vi har det store tele hus i Pattaya og det skulle ikke under mig at det er mulig at købe kopi de har alt forme for spil og programmer så hvorfor ikke PS3-spil

Da jeg skal købe DVD så smutte en tur fordi og se.
Redigeret af thaikurt1 d. 09/12-2010 18:42
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
VIP
Jeg havde skrevet noget vrøvl, som nu er slettet.Angel
Redigeret af VIP d. 10/12-2010 01:42
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

Spring til debat: