Se indlæg
 Udskriv debat
Julemanden kommer ikke i år.
goldwing
Rygtet siger at julemanden ikke kommer til Danmark i år.

Han har simpelthen ikke opnået point nok til at komme ind i landet:

Han har ingen uddannelse og arbejder kun en måned om året.

Han får heller ikke konen med, da han ikke kan stille en bankgaranti på 100.000 kr. fordi han bruger alle sine penge på gaver.....

Men god jul til alle alligevel herfra ......Cheers

sank
Joker Godt man ikke er i D K til Jul Pfft og nu har fruen kogt Klejner til aften kaffen Kiss kiss

TG950
goldwing skrev:
Rygtet siger at julemanden ikke kommer til Danmark i år.

Han har simpelthen ikke opnået point nok til at komme ind i landet:

Han har ingen uddannelse og arbejder kun en måned om året.

Han får heller ikke konen med, da han ikke kan stille en bankgaranti på 100.000 kr. fordi han bruger alle sine penge på gaver.....

Men god jul til alle alligevel herfra ......Cheers

det bliver min søn da ked af at høre.

pointsystemet rammer alle, nu også Julemanden, hvad fanden skal det ikke ende med.

[img]http://www.torbengeist.dk/TG-Animationer-d/Jul-57/Julemand-6.gif[/img] is not a valid Image.
så må vi jo nøjes med ham her.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

Amagerdreng
HEJ HEJ HEJ-Læg is på. Jeg har hørt at der render en mand rundt i Magasin i julemands kostume. Måske kan vi overtale ham til at spille JULEMAND og så skulle JULEN i DK være på plads igen. Friends again for alle os børn. LOL LOL
GOD JUL ALLE (trods modgang og i medgang rol)
Redigeret af Amagerdreng d. 12/12-2010 18:39

Payanak
Hva', er det snart Jul?

Thjaa
Amagerdreng skrev:
HEJ HEJ HEJ-Læg is på. Jeg har hørt at der render en mand rundt i Magasin i julemands kostume. Måske kan vi overtale ham til at spille JULEMAND og så skulle JULEN i DK være på plads igen. Friends again for alle os børn. LOL LOL
GOD JUL ALLE (trods modgang og i medgang rol)

NEJ vi kan ikke det er ik det samme som den ragti JULEMAND
Livet er forkort til store problemmer

Amagerdreng
Men det ved jo kun vi to. Så lad det ligge der. Den sidste godtroende mand/kvinde (barn) er vel ej heller født endnu.

thaikurt1
Det er godt det snart er overstået så kan man igen kommer i de store center uden at man skal høre
jule sange og se julemanden danse.

Så er der gudskelov 11 måneder til næste jul måneder

Jeg fatter ikke at thai er så glad for julen
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
roald
Julemanden bor på Grønland
Grønland er en del af Danmark
Grønlændere har dansk pas
Ergo skal julemanden IKKE søge visum til Danmark Pfft

Amagerdreng
Det er ikke KORREKT. Joker Jeg har arbejdet på Grønlands postkontor og julemandens post røg på første sal og der sad han sgu midt på Christianshavn og det hele året. Sorry FOKS Julemanden er nok aflyst i år. Men køb et kostume og prøv så at se om du kan overbevise ungerne om du er den rigtigt Hulemand. Pfft
Redigeret af Amagerdreng d. 13/12-2010 22:47

Spring til debat: