Se indlæg|
Gold Bar ATM
|
|
| Gokinok |
Lagt på d. 18/12-2010 09:48
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
![]() |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 18/12-2010 10:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
ja, så ved du hvad FP fomuen skal bruges til
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Gokinok |
Lagt på d. 18/12-2010 10:39
|
|
Har-har-har! Man har lov at drømme, det er vel det sidste der er tilbage når alt andet er tabt, væk, forlist etc.? Pas på at dine egne vilde og våde pensionsdrømme ikke forsvinder i et mareridt af hyper-inflation! Bare et tip... ![]() Doc Gonzo Redigeret af Gokinok d. 18/12-2010 10:41 |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 18/12-2010 11:32
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
Ja,- til den tid tror jeg at jeg bruger FP-formuen på letlevende damer og spiritus, resten vil jeg så ødsle væk i din fine automat.![]() ![]() |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 18/12-2010 13:11
|
|
Gokinok skrev: Har-har-har! Man har lov at drømme, det er vel det sidste der er tilbage når alt andet er tabt, væk, forlist etc.? Pas på at dine egne vilde og våde pensionsdrømme ikke forsvinder i et mareridt af hyper-inflation! Bare et tip... ![]() Doc Gonzo tror end ikke at et tip fra doctoren kan spolere mine pensions drømme, det eneste der muligvis kan spolere mine drømme er en atom krig på korea halvøen, og så er vi i næsten samme båd gammle søspejder
Redigeret af TG950 d. 18/12-2010 13:12 Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Gokinok |
Lagt på d. 18/12-2010 13:19
|
|
Yep, det er vi nemlig, men jeg nævnte ikke muligheden for denne lurende Atom-konflikt, for jeg tror ikke det sker! Fantastisk positiv udmelding trods mit ellers så kulsorte syn på fremtiden. Istedet kan USD og EURO´s snarlige undergang være det der aflyser din drøm om et behageligt pensionistliv. Køb et par Rai jord istedet, og dyrk dine egne grøntsager og noget pot, så klarer du den økonomiske nedsmeltning der venter os alle... Doc Gonzo Redigeret af Gokinok d. 18/12-2010 13:21 |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 18/12-2010 13:27
|
|
Gokinok skrev: Yep, det er vi nemlig, men jeg nævnte ikke muligheden for denne lurende Atom-konflikt, for jeg tror ikke det sker! Fantastisk positiv udmelding trods mit ellers så kulsorte syn på fremtiden. Istedet kan USD og EURO´s snarlige undergang være det der aflyser din drøm om et behageligt pensionistliv. Køb et par Rai jord istedet, og dyrk dine egne grøntsager og noget pot, så klarer du den økonomiske nedsmeltning der venter os alle... Doc Gonzo kommer du så og nyder en jordbønne
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Gokinok |
Lagt på d. 18/12-2010 13:40
|
|
Selvfølgelig! [img]http://www.graphicsdb.com/data/media/577/weed.gif[/img] is not a valid Image. ![]() Doc Gonzo Redigeret af Gokinok d. 18/12-2010 13:41 |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 18/12-2010 15:27
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
Gokinok skrev: Yep, det er vi nemlig, men jeg nævnte ikke muligheden for denne lurende Atom-konflikt, for jeg tror ikke det sker! Fantastisk positiv udmelding trods mit ellers så kulsorte syn på fremtiden. Istedet kan USD og EURO´s snarlige undergang være det der aflyser din drøm om et behageligt pensionistliv. Køb et par Rai jord istedet, og dyrk dine egne grøntsager og noget pot, så klarer du den økonomiske nedsmeltning der venter os alle... Doc Gonzo Du er sgu godt nok modig, hvis du tør dyrke pot der, - især som udlænding. Redigeret af AL 48 d. 18/12-2010 15:28 |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 18/12-2010 18:37
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Gudskelov ved man ikke hvad der ske i fremtiden så hvorfor så bekymrer sig om det. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.