Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » The English part of the forum » Information (English)
 Udskriv debat
Face? I Don’t Need No Stinkin’ Face!
Gokinok
Skal vi lige snuppe en mere om "Face"?

http://www.stickm...er6445.htm

Doc Gonzo

AL 48
Gokinok skrev:
Skal vi lige snuppe en mere om "Face"?

http://www.stickm...er6445.htm

Doc Gonzo

Man skal jo ikke tro blindt på alt der bliver skrevet. Tror du også alt i Ekstra Bladet??
Dette er jo kun hans udlægning, Og han "pynter" garanteret også.
PS. - Forstår bedre hvem du forsøger at kopiere med dine svar.

Gokinok
Hmmm...? Er du ikke lige lovlig langt ude med din fortolkning?

Jeg kopierer sgu´ ikke nogen, hverken Stickman eller andre, jeg er mig selv, og det p*sser folk af!

Jeg ved efter 10 års jævnlige rejser til Thailand hvor syge de sindssygt smilende indvånere er i det her skodland, så kom ikke her med nogen smarte påhit, for de virker ikke du..Angry

De fleste indlæg der er værd at læse på Stickman, men som selvfølgelig irritererer "glansbilled-idioterne" grænseløst er netop et indlæg som dette jeg linker til...

Du drømmer ikke om hvor perfide, ondskabsfulde, hævngerrige og skræmmende barnagtige de små gooks er, du vil korse dig den dag du finder ud af det...

Den dag mister du din mødom mht. til Thailand, og du ender i en depression som du kun kan holde på afstand ved at drikke dig kanonfuld hver dag, eller parkere hjernen på den dertil indrettede "hjernehylde for Thairejsende" ude i afgangshallen i Kastrup, som de fleste gør alligevel!

Vi andre må dagligt leve med den ubærlige viden om hvor råddent her er...

Doc Gonzo
Redigeret af Gokinok d. 18/12-2010 18:59

AL 48
Gokinok skrev:

Jeg kopierer sgu´ ikke nogen, hverken Stickman eller andre, jeg er mig selv, og det p*sser folk af!

Jeg ved efter 10 års jævnlige rejser til Thailand hvor syge de sindssygt smilende indvånere er i det her skodland, så kom ikke her med nogen smarte påhit, for de virker ikke du..Angry

De fleste indlæg der er værd at læse på Stickman, men som selvfølgelig irritererer "glansbilled-idioterne" grænseløst er netop et indlæg som dette jeg linker til...

Du drømmer ikke om hvor perfide, ondskabsfulde, hævngerrige og skræmmende barnagtige de små gooks er, du vil korse dig den dag du finder ud af det...

Den dag mister du din mødom mht. til Thailand, og du ender i en depression som du kun kan holde på afstand ved at drikke dig kanonfuld hver dag, eller parkere hjernen på den dertil indrettede "hjernehylde for Thairejsende" ude i afgangshallen i Kastrup, som de fleste gør alligevel!

Os andre må leve med den ubærlige viden om hvor råddent her er...

Doc Gonzo

Så er det jo godt at du alligevel holder af landet, og har brede skuldreLOL LOL

natty
AL 48 skrev:
Gokinok skrev:

Os andre må leve med den ubærlige viden om hvor råddent her er...

Doc Gonzo

Så er det jo godt at du alligevel holder af landet, og har brede skuldreLOL LOL

Doctoren holder sgu da ikke af landet, han må jo have haft nogle meget dårlige erfaringer. Synd for ham, men det værste er egentligt at han i egen selvopfattelse, har opfundet de vise sten om Thailand. Alle som har en anden eller en måske mere ikke sort/hvid opfattelse bliver mødt med aggrasivitet og ordudladninger, som gør selve doctoren stiktosset når de bliver brugt mod ham selv.
Lige meget hvor meget
doc benægter det, er Stickman gud for ham, ellers ville han vel heller ikke linke til ham i tide og utide.
Doc prøver at underbygge sine egne holdninger ved at referere og linke til Stickman,yderst forsigeligt for sådan kan vi jo alle på en eller anden måde for ret.
Redigeret af natty d. 18/12-2010 19:36

Djan
Tror ikke der er nogen vesterlænding som 100% kommer til at forstå den thailandske kultur.
Bliver tit forundret over en noget anderledes form for logik hos min kæreste, men det gør hende jo også pisse-charmerende.

Og skulle jeg have sagt noget forkert, så får jeg den ikke i hovedet igen et halvt år efter - som jeg tit har været ude for med danske piger.

AL 48
Djan skrev:
Tror ikke der er nogen vesterlænding som 100% kommer til at forstå den thailandske kultur.
Bliver tit forundret over en noget anderledes form for logik hos min kæreste, men det gør hende jo også pisse-charmerende.

Og skulle jeg have sagt noget forkert, så får jeg den ikke i hovedet igen et halvt år efter - som jeg tit har været ude for med danske piger.

Nej,- og da slet ikke de skide amerikanere, som efterhånden tror de er enevidende og verdens politi.
Mærkeligt at den gode "goggernok" er så forblændet af dem,- han påstår jo at han er rimelig begavet over middelSad
I området, hvor jeg residerer, har vi også uheldigvis en amerikaner. Men han bliver også holdt på "kulde" af mange lokale. Der er jo stadig mange her som husker tilbage på Vietnamkrigen, og amerikanernes tilstedeværelse i Thailand og især deres opførsel. Det kunne jo tænkes, det er sådan noget, som smitter af på ham Stickman.
Redigeret af AL 48 d. 18/12-2010 20:57

Payanak
Djan skrev:

WHAT?
Thai piger er netop ekstremt gode til, at huske de negative ord, som er spyttet ud i et svagt øjeblik måneder/år tilbage...

Djan
Payanak skrev:
Djan skrev:

WHAT?
Thai piger er netop ekstremt gode til, at huske de negative ord, som er spyttet ud i et svagt øjeblik måneder/år tilbage...

Okay, har kun kendt hende i ca. 2 år..Og der har ikke været noget.
Det vil jeg tage ad notam. Har kun kendt/dated 4 thai-piger, så jeg har ikke det store grundlag at dømme udfra.
Håber da ikke, hun bliver en femi-nazi-lebbe, når jeg tager hende med mig til Danmark!!
Redigeret af Djan d. 18/12-2010 22:04

Saendaeng
Djan skrev:

Kommer til at forstå den thailandske kultur... Jo

Men den logik der bruges.... NEJ...!!
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
Gokinok
AL 48 skrev:
Djan skrev:

Nej,- og da slet ikke de skide amerikanere, som efterhånden tror de er enevidende og verdens politi.
Mærkeligt at den gode "goggernok" er så forblændet af dem,- han påstår jo at han er rimelig begavet over middelSad
I området, hvor jeg residerer, har vi også uheldigvis en amerikaner. Men han bliver også holdt på "kulde" af mange lokale. Der er jo stadig mange her som husker tilbage på Vietnamkrigen, og amerikanernes tilstedeværelse i Thailand og især deres opførsel. Det kunne jo tænkes, det er sådan noget, som smitter af på ham Stickman.

Stickman er Kiwi - fra New Zealand.

Thailand har ingen grund til at hade Amerikanere, de pumpede milliarder i infrastrukturen, veje, broer, el, byggeri, etc. etc.

Lokummerne er stadigvæk det elendige American Standard l*rt, samme med el-systemet, klodset, livsfarligt 50´er teknologi, som de vel fik fra et overskudslager i US!

Se på higwaysystemet, skiltningen m.v., det er amerikansk...

Husk at Thailand var USA´s nærmeste allierede under Vietnam-krigen, hvilket naboerne hader dem for den dag i dag...

Doc Gonzo

Spring til debat: