Se indlæg
 Udskriv debat
Hjælp
sigurdqwerty
Jeg er en mand på 49 år der har haft den glæde for første gang, at rejse til thailand.

en kanon rejse på 14 dage.

Jeg mødte en sød pige på 35 år som jeg har snakket med på web cam.

Jeg fandt ud af at jeg godt kunne blive forelsket i hende. Jeg mødte hende via nogle venner jeg har her i Danmark
som er thai-dansk gift.

Så er spørgsmålet? er der nogen på siden, der ved om der er dansk-thai kom sammen?

for jeg vil helt sikkert møde en thai eller lign. som jeg måske kan blive gift med.

hilsen sigurdqwerty

AL 48
Forstår ikke rigtigt dit spørgsmål??

5555
Først tror jeg at du skal selv skal vide hvad du vil LOL LOL
For det du skriver giver ikke mening

Saendaeng
sigurdqwerty skrev:
Jeg er en mand på 49 år der har haft den glæde for første gang, at rejse til thailand.

en kanon rejse på 14 dage.

Jeg mødte en sød pige på 35 år som jeg har snakket med på web cam.

Jeg fandt ud af at jeg godt kunne blive forelsket i hende. Jeg mødte hende via nogle venner jeg har her i Danmark
som er thai-dansk gift.

Så er spørgsmålet? er der nogen på siden, der ved om der er dansk-thai kom sammen?

for jeg vil helt sikkert møde en thai eller lign. som jeg måske kan blive gift med.

hilsen sigurdqwerty

Okay du har fundet en du kunne blive forelsket i!! Men vi have en der bor her for det er billigere i rejse og lign !!! Come on..
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
Jeg vil bare nøjes med at sige at der findes div Thai fester i forskellige dele af landet fra tid til anden.

Får vi det af vide her på DTW bliver det lagt op på forsiden som en nyhed.

thaikurt1
Tag det nu med ro , der er ingen grund til at forhaste sig med at blevet gift.

At bliver forelsker er en til men at skal leve sammen med en thaikvinder er noget andre.

Mit råd er tage dig tid og læse nogen af de tråde her der er glemt mange god svar og løsning når man vil giftet med en thaikvinde.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
keniko
Hvad er der nu galt med hende du har mødt og blevet forelsket i ??Var det ikke bedre, at bruge kræfter og energi og rejser/penge på hende..Surprise

K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

moon
Pibe Den er der helt gal denne her tråd mon der er nogle som pisser andre af HA HA Rolll
Mvh Moon
Violin

AL 48
moon skrev:
Pibe Den er der helt gal denne her tråd mon der er nogle som pisser andre af HA HA Rolll
Mvh Moon

Ja,-det vil jeg også mene.rol
Skal man have hjælp herfra til at finde sit kut,- så er man seriøst langt udeLOL LOL

Spring til debat: