Se indlæg|
Et godt køb.........
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 01/10-2005 10:19
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Hej, En riskoger... ![]() Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 01/10-2005 14:21
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
Kontaktlinser, briller. |
|
|
|
| Good for Falang |
Lagt på d. 01/10-2005 14:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 218 |
Pc spil , pc programmer og DVD film, jeg køber altid 30-40 stk.med mig hjem. Good for Falang |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 01/10-2005 15:11
|
Ja, der er noget der hedder Pantip Plaza i Bangkok. Har du ikke været der. Priserne for software er meget lave. Man skulle næsten tro det var piratsoftware. |
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 01/10-2005 17:10
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
jo nicefarang det har jeg skam , jeg benytter mig også af de billige programmer fra Pantip Plaza det er jo et helt paradis for pc nørder som os .Briller fik jeg købt sidste gang hos Top Charoen bangkok. Hilsen Isaan
|
|
|
|
| Good for Falang |
Lagt på d. 01/10-2005 23:56
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 218 |
I Pantip Plaza er næsten alt piratsoftware, jeg elsker det sted, når jeg først er kommet ind, går der 4-5 timer før jeg kommer ud igen. http://www.bangko...antip.html Good for Falang Redigeret af Good for Falang d. 02/10-2005 00:02 |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 03/10-2005 08:55
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
"Skræddersyede" backgammon-spil i de farver læder som man selv vælger.
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 03/10-2005 16:40
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hi med jeg, Ja, bare forsæt med at "remse" hvad I har købt/vil købe i thailand. Alex, tolderen i Kastrup lufthavn gnider sig i hænderne, selv om han ved godt hvad han skal kigge efter ![]() M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 03/10-2005 16:49
|
Plastikkirurgi. Fedtsugninger og silikone til damen. Tror ikke tolderne holder regnskab med ind og udførsel af den slags. |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 03/10-2005 16:50
|
Mange kønsskifteoperationer foregår i Bangkok. Mon der betales told af importvaren ? |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 03/10-2005 21:08
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Ikke hvis du har fået den klippet af, så får du bare penge tilbage istedet :-)
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Fynboen |
Lagt på d. 04/10-2005 14:53
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 52 |
Spar 80% ved køb af briller i Thailand. Sidste år da jeg var i Thailand købte jeg nye briller, progressive, glidende overgang, antirefleks og med farveskift. Prisen var 7500 BTH. Tilsvarende ville koste omkring 5000 DKR i Danmark. Her i år da jeg var i Thailand, havde jeg en bestillingsliste med på nye briller til familien. En synstest og et billede af et ønsket brillestel var nok, og de passede perfekt. Hvis nogen skulle have interesse kan jeg anbefale en optikker i ChinaTown, hvor jeg altid køber brillerne. De taler udmærket engelsk. Du kan hente dine nye briller efter 5 dage. [b]SANG AROON OPTICAL LTD.,PART. NO.285 JAWARAD ROAD, NEAR THE CATHAY SHOPPING ARCADE BANGKOK. 2236965-6, 2263822-3[/b] Hvis du kommer fra søsiden, stå af ved pier 5, og gå til højre ved første lyskurve. Det er den 3. optikker forretning på venstre side, 300-400 m fra lyskurven. /Fynboen |
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 07/10-2005 16:52
|
|
Det skal ham Alex i Kastrup så have lov til Falang yao , men det er da rart at der er andre lufthavne end lige den i Kastrup så .![]() |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 07/10-2005 18:47
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Tolderne i de andre lufthavne kan vel ogsaa laese??
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 08/10-2005 12:38
|
|
ja helt sikkert
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

for pc nørder som os .

, men det er da rart at der er andre lufthavne end lige den i Kastrup så .