Se indlæg|
internet explore
|
|
| sony |
Lagt på d. 22/12-2010 12:49
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Nogle der kan foklare mig hvorfor jeg ikke kan åbne ie på min stationære, men godt på min bærbare? Kommer hele tiden med den meddelse at den har fundet en fejl og så kan jeg kun lukke den ned Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 22/12-2010 13:10
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
Prøv at klikke på "start"-derefter kontrolpanel-internetindstillinger. Det kan være din internetadr. til startside er forkert. God fornøjelse Redigeret af AL 48 d. 22/12-2010 13:13 |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 22/12-2010 14:05
|
Desværre hjælper det heller ikke, nu har jeg prøvet at starte den op med en blank side, og den bliver ved med at skrive der er en fejl og lukker programmet ned.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 22/12-2010 16:03
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Har du prøvet: Systemgendannelsen i "fejlsikkret tilstand", under Sikkerhedskopi og Gendannelsescenter . . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 22/12-2010 19:04
|
Hjalp heller ikke noget tror jeg laver en fabriksgendannelse i morgen.
|
|
|
| DeeJ |
Lagt på d. 22/12-2010 19:09
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 195 |
Du kunne også benytte lejligheden til at prøve den nye internet explorer, som dog kun ligger i beta udgave (beskrevet i anden tråd). Alternativt kunne du sadle helt om til en bedre browser f.eks. chrome vh Dan |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 22/12-2010 19:24
|
Ja Deej det har du måske ret i, men jeg bruger ie når jeg skal downloade fra real player og det kan jeg åbenbart ikke i firefox som jeg ellers bruger.
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 23/12-2010 08:43
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
sony skrev: Ja Deej det har du måske ret i, men jeg bruger ie når jeg skal downloade fra real player og det kan jeg åbenbart ikke i firefox som jeg ellers bruger. Kan du ikke gå ind under Fjern Programmer i kontrolpanelet, markere Explorer og vælg reparer. Eller alternativt gå til microsoft.com og downloade en ny manuelt. For mig lyder det, som din Explorer er gået i stykker. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| Top High Class Fashion |
Lagt på d. 23/12-2010 11:31
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 398 |
Der er mange der har problemer med nettet i Thailand uden for stor byerne
|
|
|
|
| carstenj |
Lagt på d. 23/12-2010 11:53
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 132 |
drop ie og brug firefox i stedet for. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 23/12-2010 12:17
|
Ja Carsten det må jeg desværre gøre. Robert jeg prøvede det du skrev, men heller ikke det hjalp, men hvordan kan jeg afinstallere ie har været inde og kikke i fjern programmer men det er der ikke. Men mange tak for hjælpen om ikke andet, nu bliver der kun den hårde måde tilbage hvis jeg gider at lave en fabriks gendannelse. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 23/12-2010 12:39
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
sony skrev: Ja Carsten det må jeg desværre gøre. Robert jeg prøvede det du skrev, men heller ikke det hjalp, men hvordan kan jeg afinstallere ie har været inde og kikke i fjern programmer men det er der ikke. Men mange tak for hjælpen om ikke andet, nu bliver der kun den hårde måde tilbage hvis jeg gider at lave en fabriks gendannelse. Har du været inde i drev C, programmer / internet explorer. Der er 2 mapper,(connection wisard og sign up), som muligvis kan ordne dit problem?? "sign up" ændrer dine internet indstillinger. Og øverst til venstre i "connection wisard" er et program, som guider dig igennem internetforbindelse. God Jul. Redigeret af AL 48 d. 23/12-2010 12:50 |
|
|
|
| Trutidutten |
Lagt på d. 23/12-2010 12:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 102 |
Prøv lige et forsøg med det her . Kontrolpanel/internetinstillinger/avanceret , og gendan avancerede instillinger. Hvis ovenstående ikke virker prøv dette. Kontrolpanel/internetinstillinger/avanceret , og nulstil. [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
In Thailand you don't lose the girl, only your place in the queue ! |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 23/12-2010 13:14
|
AL 48 skrev: sony skrev: Ja Carsten det må jeg desværre gøre. Robert jeg prøvede det du skrev, men heller ikke det hjalp, men hvordan kan jeg afinstallere ie har været inde og kikke i fjern programmer men det er der ikke. Men mange tak for hjælpen om ikke andet, nu bliver der kun den hårde måde tilbage hvis jeg gider at lave en fabriks gendannelse. Har du været inde i drev C, programmer / internet explorer. Der er 2 mapper,(connection wisard og sign up), som muligvis kan ordne dit problem?? "sign up" ændrer dine internet indstillinger. Og øverst til venstre i "connection wisard" er et program, som guider dig igennem internetforbindelse. God Jul. Tak al 48 det ser sgu ud som om det hjalp, nu kan jeg dakomme ind på den nye ie 9 som Robert fik mig til at dowloade, godt nok kun i en beta version. Men atter engang tak for hjælpen Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| born |
Lagt på d. 23/12-2010 14:13
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 56 |
lidt info. http://epn.dk/tek...286618.ece |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.