Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg kunne godt tænke mig at have alle mine billeder i et fotoalbum på nettet, synz tit jeg har brug for at vise nogle billeder når jeg enter er på besøg hos venner eller er i Thailand........ Nu kommer spørgsmålet så.... Er der nogen der kan anbefale nogle gode, gerne gratis eller billige sites? Noget med at man kan have både privat og offentilge billeder.
Hej!
Hvis du har windows-gaa ind paa det der hedder-Windows live sky drive.
Der kan du lagre op til 25 GB. billeder og filer-og du kan bare indstille det som du vil-enten det skal vaere offentligt-kun til dine venner, eller kun dig selv.
brianmarinus.
flyer skrev:
Jeg kunne godt tænke mig at have alle mine billeder i et fotoalbum på nettet, synz tit jeg har brug for at vise nogle billeder når jeg enter er på besøg hos venner eller er i Thailand........ Nu kommer spørgsmålet så.... Er der nogen der kan anbefale nogle gode, gerne gratis eller billige sites? Noget med at man kan have både privat og offentilge billeder.
Desvære har Photobucket en begrænset "lager kapacitet". Jeg var nødt(frivillig tvang) til at opgradere til PRO, for standart version giver kun adgang til 500MB, max 1GB per billede, osv.
http://photobucke...
Men Ok, 25$ for et år eller 40$ for to år er nok til at overleve.
.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]