Se indlæg|
Billige billetter, men stadig med fly der kan flyve
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 26/12-2010 19:34
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
Hej! Min kone, 3 børn og jeg vil gerne til Bangkok i Januar 2012. Hvor bestiller vi billigst flybilletter? Er det noget med at det er billigt at flyve fra Hamburg? Vi har rejst meget i Thailand igennem de sidste 10 år, men har for det meste fløjet fra Cph 2. juledag og det har kostet en sky for solen!!!! Nu er vi blevet et barn mere, og vil derfor gerne spare lidt på billetterne....... Vi regner med at være afsted i 6-8uger. Har før fået nogle super brugbare svar her, og håber på at nogen gider hjælpe lidt igen. Vh Jimmi Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 26/12-2010 19:53
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
jimmikoldenborg skrev: Hej! Min kone, 3 børn og jeg vil gerne til Bangkok i Januar 2012. Hvor bestiller vi billigst flybilletter? Er det noget med at det er billigt at flyve fra Hamburg? Vi har rejst meget i Thailand igennem de sidste 10 år, men har for det meste fløjet fra Cph 2. juledag og det har kostet en sky for solen!!!! Nu er vi blevet et barn mere, og vil derfor gerne spare lidt på billetterne....... Vi regner med at være afsted i 6-8uger. Har før fået nogle super brugbare svar her, og håber på at nogen gider hjælpe lidt igen. Vh Jimmi jamen så prøv at søge på [url]www.momondo.dk[/url] Hamburg > Bangkok prisleje 5400,- og opefter incl. afgifter eller prøv på Emirates egen site : http://www.emirat...k/English/ kan anbefales. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| bruno |
Lagt på d. 26/12-2010 20:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 525 |
Her er der lidt priser fra Hamborg, prøv at ændre lidt på datoerne for tjekke om der er bedre pris. http://www.supers...alternativ |
|
|
|
| Rasse48 |
Lagt på d. 27/12-2010 10:23
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 10 |
Vi skal 4 afsted til sommer, og har kigget lidt omkring efter billige flybiletter til Bangkok, har fundet nogle med stop/skift i Kiew, men selskabet Aerisvit kender jeg ikke. Men da prisen er under 5000 pr returbillet er det jo ret intressant. Er der nogen der har erfaring med dem ??? |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/12-2010 11:59
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hej! Ang. billige billeter: 11.04.2011 Til 16.05.2011 Søger stadig ... Har du husket rejseforsikringen? Rejs trygt på ferie med en årsrejseforsikring fra Europæiske. Pris fra kun kr. 59,- www.europaiske.dk Flyv med SAS til Direkte fly med god benplads: Bagage inkluderet i prisen. Optjen Eurobonus. www.sas.dk Spar penge på hotellet - Bestil nu! Mere end 70.000 hoteller i hele verden til lavpris. Bedste webpriser. www.billighotel.dk Tilmeld nyhedsbrev Send som e-mail UdbyderRejseplan/flyselskabTidspunkterPris DKK EUR SEK NOK GBP USD PLNresultat nr. 1-25 af 858 Næste BILLIGSTE FLY Egypt Air København-Bangkok 1 mellemlanding Bangkok-København 1 mellemlanding 15:45-14:00 16t 15m 02:15-14:45 18t 30m 3.995,- Pr. person Total 3.995,- Bestil Detaljer >> Pris gælder betaling med netbank. Gebyr DKK 79,- for betaling m. kort Dette er fundet paa Viviro og er fra d. 11.04.-16-05.2011. |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 27/12-2010 20:36
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Rasse48 skrev: Vi skal 4 afsted til sommer, og har kigget lidt omkring efter billige flybiletter til Bangkok, har fundet nogle med stop/skift i Kiew, men selskabet Aerisvit kender jeg ikke. Men da prisen er under 5000 pr returbillet er det jo ret intressant. Er der nogen der har erfaring med dem ??? du kan læse alt om Aerosvit her : http://www.airlin...nes/VV.htm ( går ud fra at det er dem du mener ) men som udgangs punkt vil jeg selv personlig undgå flyselskaber fra øst blok lande, uanset hvor billige de er man får jo som regel også hvad man betaler for, retur rejser fra Hamburg til omkring 5000,- kan stærkt anbefales som regel er det med Emirates, og de fejler bestemt ikke noget. men eller godt tur. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Rasse48 |
Lagt på d. 28/12-2010 13:02
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 10 |
Tak for linket, intressant læsning :-( Men med deres priser kan man vel heller ikke forvente mere. Vi dropper dem og leder videre. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 28/12-2010 13:14
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
Jeg sad også og tjekkede op på dem igår da de popper op med biletter til 3500 kr i maj hvor jeg skal afsted. Ikke fordi jeg ville rejse med dem men for at finde ud af hvorfor de er så billige. Årsag 1: På udrejsen er der 19 timer fra du lander i Kiev til du flyver videre. Du skal altså finde hotel i Kiev Årsag 2:Kvalitet, omtrent alle de anmeldelser du kan finde på det linkTG950 giver dig er dårlige. dårlig service, dårlig mad missede forbindelser og ligende. Nej hold dig til noget du ved hvad er |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 28/12-2010 13:28
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
SAS er ved at lave "udsalg". I maj og juni kan man få dem for ca. 4645 kr. retur. www.sas.dk Men trådstarteren skulle jo først rejse i januar 2012, og der vil jeg mene at det er alt for tidligt at være ude. Jeg mener det var monondo som ud fra en statistik havde fundet ud af at det normalt bedst kan betale sig at købe billetter 3 måneder før afrejse. Redigeret af natty d. 28/12-2010 13:34 |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 28/12-2010 15:04
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
Det lyder interesant at det er bedst at vente til ca. 3 måneder før afgang, med at bestille. Jeg har altid bestilt de 11 måneder før, som man kan. Vi det sige at man kan få de billigste billetter ved at vente til 3-4 måneder før afgang? Vh Jimmi natty skrev:
SAS er ved at lave "udsalg". I maj og juni kan man få dem for ca. 4645 kr. retur. www.sas.dk Men trådstarteren skulle jo først rejse i januar 2012, og der vil jeg mene at det er alt for tidligt at være ude. Jeg mener det var monondo som ud fra en statistik havde fundet ud af at det normalt bedst kan betale sig at købe billetter 3 måneder før afrejse. Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 28/12-2010 17:15
|
jimmikoldenborg skrev: Det lyder interesant at det er bedst at vente til ca. 3 måneder før afgang, med at bestille. Jeg har altid bestilt de 11 måneder før, som man kan. Vi det sige at man kan få de billigste billetter ved at vente til 3-4 måneder før afgang? Vh Jimmi natty skrev: SAS er ved at lave "udsalg". I maj og juni kan man få dem for ca. 4645 kr. retur. www.sas.dk Men trådstarteren skulle jo først rejse i januar 2012, og der vil jeg mene at det er alt for tidligt at være ude. Jeg mener det var monondo som ud fra en statistik havde fundet ud af at det normalt bedst kan betale sig at købe billetter 3 måneder før afrejse. Jeg beklager hvis jeg har været ude med en halv vind, kan ihvertfald ikke finde artiklen nu. Så måske har jeg taget fejl. Min egen erfaring siger dog at man skal væbne sig med tålmodighed. Sidst jeg fik en billet i nakken med SAS for under 5000 var i september/oktober måned med afrejse den 4. december. Men det er lidt som at vinde i lotteriet, jeg var engang alt for tidligt ude og troede jeg havde fået en god pris med Austrian. Det havde jeg så ikke viste det sig senere. De Faldt ca. 2000 kr. i pris i løbet af et par måneder. Men beklager hvis de 3 måneder generelt ikke holder vand, ville dog ikke købe en billet 11-12 måneder før afgang, ville nok følge markedet lidt. PS Jeg fandt det her link som atøtter mig lidt i min antagelse, selvom det vist er amerikansk: Don't Shop at the Last Minute Shop early (but not too early). Planes are packed these days, so the last-minute deals that helped airlines fill up their planes are no longer necessary. You may come across one from time to time, but do not count on it. Instead, start shopping (not buying) early; typically, airlines start actively managing their cheapest seats about four months before departure. Look for trends, and use technology to help you see when your destination normally has the cheapest airfare available. Don't buy too early; tickets purchased before this four month window will generally be priced at a midtier level. An exception: shopping for busy holiday times (Thanksgiving, Christmas); due to current price hikes and ever-increasing fuel surcharges, you may want to purchase these tickets earlier than usual, to lock in the price. http://abcnews.go...704&page=1 : Redigeret af natty d. 28/12-2010 17:27 |
|
|
|
| DKPete |
Lagt på d. 28/12-2010 19:48
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 594 |
hrmm - skal købe idag/imorgen med afgang 1.04 og hjem slut april... men er ikke meget for at skifte fly/vente - SAS tager 6026 direkte - og 5250 med China via AMS (+3-4 timer hver vej)......nå jeg slår lidt med terningen og ser hvad der sker ![]() |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 28/12-2010 20:55
|
Vi er jo alle forskellige, men jeg ville nok smide de 800 kr. oveni for ikke at skulle vente 3-4 timer hver vej. Du har iøvrigt 24 timers fortrydelsesret hvis du køber direkte på SAS's hjemmeside. Hvad tager Thai for samme periode.? |
|
|
|
| DKPete |
Lagt på d. 29/12-2010 10:32
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 594 |
kan ikke lige huske det - men lige omkring 7000 :-( |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.