Se indlæg|
kontrol
|
|
| waree |
Lagt på d. 28/12-2010 08:47
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 304 |
Tøm lommerne, op med den bærbare computer, af med frakken, bæltet og jakken. Og husk lige de særlige regler om væsker i håndbagagen. De fleste kender efterhånden til procedurerne i sikkerhedskontrollen i lufthavnene. Men nu står den samlede danske luftfartsbranche for første gang frem og kritiserer de nuværende regler i sikkerhedskontrollen. - Nok er nok. Vi vil gerne se på, om security- og sikkerhedsreglerne, som de ser ud i dag, er kommet ud af proportioner, siger Michael Svane, direktør i Dansk Luftfart, til DR Nyheder. ---------------------------------------------------------------------------- for 4 år siden var jeg i florida, 20 meter inden flyet blev min ven igen kropsvisiteret for 3 gang, manden var 73 år, dengang sagde jeg aldrig mere usa,står stadig ved det. fingeraftryk foto og etc. det er gået forvidt ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/12-2010 09:48
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
waree! du har så evig ret i dit ndlæg - Men - for der er et stort men!!!! Hvis skyld er alt dette? Når terrorister i dag bruger børn, unge mennesker, gamle koner og alt muligt andet til at skjule deres bomber bag, fordi de selvfølgelig er alt for rædde selv, til at ofre livet for deres "Hellige krig". Og det ikke bare i lufthavne, men alle steder, thja så er man vel nødt til at indføre nogen kontrol. Har ikke været ude af Thailand nu i 7 år, og har heller ikke de store ønsker om at komme på langtur, ikke fordi jeg er bange, men fandeme om jeg gider møde op 3-4 timer før, sidde og vente 2 timer efter check-in og så igen skal tjekkes flere gange igen og så også når jeg står af. Var lige en tur i Chang-Mai til blomsterfestival i februar, en tur der normal tager få timer med fly tog nu fra afhentning her i Pattaya til ankomst på hotel der oppe mere end 7 timer. Kunne køre derop (omtrent) på samme tid i en behagelig Van med stop når man lyster. De skide arabere!!!!! Men glem ikke at amerikanerne er komplet paranoide, og hvis de kræver al den kontrol ja så følger man ordre, de fleste lande i verden er komplet underlagt storebrors luner, selv om de er på røven og skylder gud og hver mand så tror de stadig at de er "Supermagten" Skeptikeren |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 28/12-2010 10:15
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
"Var lige en tur i Chang-Mai til blomsterfestival i februar, en tur der normal tager få timer med fly tog nu fra afhentning her i Pattaya til ankomst på hotel der oppe mere end 7 timer. Kunne køre derop (omtrent) på samme tid i en behagelig Van med stop når man lyster." Skeptiker der har du godt nok væred uheldig. Var der trafficjam på vejen fra Pattaya, eller skulle i rundt og sammel alle mulige og umulige personer op i bussen? Min sidste egen erfaring er godt nok ikke fra Pattaya til Chiang Mai, men fra Bangkok til Chiang Mai i december dette år. Man skal først checke ind senest 1 time før da det er indenrigs. Sikkerhedskontrollen fungerede som en charm, jeg var igennem på et minut. Jeg landede i Chiang Mai lufthavn to timer efter jeg satte mine fødder i BKK lufthavn, og havde tilmed masser af tidt til at se på butikker osv. Der var ingen kontrol i Chiang Mai da jeg ankom. Men som du skriver din oplevelse var i februar, altså for næsten er år siden, så ting kan jo have ændret sig. |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 29/12-2010 11:09
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Sikkerhedskontrollen i Phuket tager også kun 1 miut at komme igennem. Her skal man ikke have computeren frem, så her er kontrollen en ren parodi.
Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 29/12-2010 11:45
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
det jeg synes er mest irriterende er vis man flyver billigt (det gør jeg) så flyver man tit med mellem landinger, det vil sige man skal igennem det samme (sindsyge) tjek 2-3 gange på en tur til thailand.. det sku ik sjovt når man har knægten og konen med under armen, 2 bærbare, kamera, videokamera, telefon og alt muligt andet lort.. det ville være godt vis de kunne lave et system, så når du havde passeret en kontrol, skulle du ikke igennem flere før du var ved destinationen.
Redigeret af b_j3ns3n d. 29/12-2010 11:46 Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 29/12-2010 11:55
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Det har du ret i hr jensen, kunne ellers skide godt lide at flyve med austrian men hvor er det irreterende man skal igennem det check 2 gange, det skal man da kun 1 gang med thai eller sas. Men vil til hver tid foretrække austrian i forhold til sas
Redigeret af sony d. 29/12-2010 11:56 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 29/12-2010 12:13
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
jeg flyver også hellere med mellem landing, end jeg flyver med sas og thai, og det gør jeg gerne på trods af de mange kontrol poster. 1:jeg har intet at skjule, 2:synes de tit har meget bedre service i de andre selskaber jeg har fløjet med, 3:jeg er nærig vis jeg kan spare 1000 - 2000 kr pr billet tager jeg gerne en længere mellem landing, men vi køber også 3 billetter hvergang, så det bliver hurtigt mange penge
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.