Se indlæg|
Mine Vidio fra Thailand
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 28/12-2010 15:37
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
denne traad handler kun om THAilLAND og ikke naade andet vare vendlig at tage hendsyn til dette !!!! jeg har et tond af vidio jeg har optage i de mange aar jeg har varet i thailand og nu er jeg begoent at smige dem paa youtube ledt efter ledt i er safoelti meget velkommen til at smige en komotar om mine vidio Men jeg vil gerne have denne traad til at smige mine vidio paa saa vare saa vendlig at ikke sperme det til med en masse andet da der vil komme mange fler vidio fra mig i denne traad DE ALLE sammen er optage af mig og de er i forskelig kvalitet det unskyller jeg for med det samme... men om natten/aften er mit kamara ikke saa godt... .............................................. MvH thjaa (fejlpost) .............................................. Redigeret af Thjaa d. 28/12-2010 15:38 Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 28/12-2010 15:40
|
|
Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 28/12-2010 15:42
|
|
|
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 28/12-2010 15:44
|
|
|
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 28/12-2010 15:46
|
|
jeg likker lige de 2 film her ogsaa som jeg hade i den anden traad saa det hele er samlet i en.. Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 28/12-2010 15:54
|
|
|
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 28/12-2010 16:05
|
|
|
|
|
|
| DKPete |
Lagt på d. 28/12-2010 16:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 594 |
Måske du kunne komme med en lille tekst til hver, så man ved hvor det er fra (dog ikke "the red war" ) |
|
|
|
| moon |
Lagt på d. 28/12-2010 16:20
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 211 |
THjaaHvorfor sætter ikke dine vidioer i reolen og kigger selv på dem en gang imellem Hvad specielt skulle der nu være ved dem Mvh Moon ![]() |
|
|
|
| moon |
Lagt på d. 28/12-2010 16:24
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 211 |
![]() Thjaa skrev denne traad handler kun om THAilLAND og ikke naade andet vare vendlig at tage hendsyn til dette !!!! ![]() Og så spørger jeg hvad er det vi skal tage hensyn til (DIG) Mvh Moon ![]() |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 28/12-2010 17:03
|
|
Denne vidio er op fra vores lille landby hvor der er en stor soeg som bliver naesten toerlagt vare sommer saa det goer det laet at fange fisk i den og samle musling Redigeret af Thjaa d. 28/12-2010 17:04 Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 28/12-2010 18:22
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
moon skrev: ![]() Thjaa skrev denne traad handler kun om THAilLAND og ikke naade andet vare vendlig at tage hendsyn til dette !!!! ![]() Og så spørger jeg hvad er det vi skal tage hensyn til (DIG) Mvh Moon Så vidt jeg kan se er det noget med ikke at " sperme " hen over tråden ( læs fra starten )
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 28/12-2010 19:05
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Så Rswirot, nu skal du være sød, du ved jo godt hvad der menes ![]() Men deruder mener jeg da ikke at man kan forlange af ha' eneret på en tråd, sådan helt pricipielt. Men fred nu være med det, hvis det gør nogen glad. |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 28/12-2010 19:16
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Utroligt, men mange af de inlæg/vidio kan vi da selv finde på YT, ik, |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 28/12-2010 23:56
|
|
SteenJ skrev: Utroligt, men mange af de inlæg/vidio kan vi da selv finde på YT, ik, ja det er jo saa and paa vordan jeg har besoette dem om du kan eller ik kan og du kan jo ik finde naade paa yt hvis de er ikke blevet lagt op der inu og disse vidio er lige blevet lagt op faktis saa blev de add til denne traad 5 sek efter jeg har lagt dem op men jeg OPGIVER her paa DTW med at lave en vidio beskrivsel af mit liv i thailand det ser ud til at folk er total ligeglad med det som vores admy har skravet om at blive voksen ... I maa sejle jers ejen soed nu gider jeg ikke mere at skrive paa DTW i lang tid jeg vil vende tilbage og proeve igen den dag at boernehaven er blevet smidt i seng... Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| HOJ |
Lagt på d. 29/12-2010 01:11
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 131 |
Hej Thjaa som du kan se har der været over 300 visninger så vi er da nogle der sætter pris på det du har lagt ind og det er ok nok med den tekst du skriver til de enklte videoer og når jeg og fruen ser dem glæder vi os til vi til sommer igen skal ud og se til familien så lad dig ikke påvirke af de få der ikke har andet at lave end kritiserer. ser også tit at der er nye som spørger til hvordan dagligdagen er hos Thaier det er sådanne indslag, informationer og lign. der gør at jeg loger på denne web Godt Nytår Redigeret af HOJ d. 29/12-2010 01:12 Web: HOJ
|
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 29/12-2010 02:21
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Jeg syntes at de Videoer fra Thjaa er helt fine ? da jeg ikke leder rundt på diverse sider for at finde nogen fra dagligdagen i Thailand ? så tak for dem ![]() |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 29/12-2010 02:44
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Jeg synes også det er helt fint at Thjaa viser sine videoer her. Når man tænker på hvad der har været vist af videoer fra underlødige gader og barer i Pattya her på DTW med tåbelige faranger og piger i superkorte. i ved hvad, er det da rart at se noget fra en anden dagligdag i Thailand. At Thjaa så kalder videoerne fra optøjerne med pøbelen i BKK for "Red War in Thailand Bangkok" vil jeg altid være uenig i, når jeg tænker på hvor meget begivenhederne gik ud over mine ikke rige bekendte i Bangkok. Men det er jo bare min mening. Ellers fint med private videoer her. OG til dem som vil nedgøre det, kan I jo bare lave jeres egne tråde hvor I fortæller om JERES Thailand. |
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 29/12-2010 02:47
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
Thjaa skrev: SteenJ skrev: Utroligt, men mange af de inlæg/vidio kan vi da selv finde på YT, ik, ja det er jo saa and paa vordan jeg har besoette dem om du kan eller ik kan og du kan jo ik finde naade paa yt hvis de er ikke blevet lagt op der inu og disse vidio er lige blevet lagt op faktis saa blev de add til denne traad 5 sek efter jeg har lagt dem op men jeg OPGIVER her paa DTW med at lave en vidio beskrivsel af mit liv i thailand det ser ud til at folk er total ligeglad med det som vores admy har skravet om at blive voksen ... I maa sejle jers ejen soed nu gider jeg ikke mere at skrive paa DTW i lang tid jeg vil vende tilbage og proeve igen den dag at boernehaven er blevet smidt i seng... Nu underskriver du jo selv med at livet er for kort til små problemer. Så lad dig ikke slå ud på grund af at nogle af os prøver at være morsomme eller synes at video klippene er ligegyldige . Fortsæt endelig. Som du kan se er der nogle der nyder dem. Lad dig ikke diktere af andres meninger. Godt nytår til dig og dine.
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk |
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 29/12-2010 08:22
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
Hej Thjaa Fortsæt bare med upload, det varmer her i den kolde tid. Glæder mig helt vildt til vi skal derover igen. Godt Nytår til dig og dine. Kim
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

)
THjaa