Se indlæg
 Udskriv debat
Carabao I store Vega
øv!!! er der ikke en herinde der kan tage en aftenvagt for mig så jeg kunne komme ind og se og høre carabao? GrinGrinGrin de er altså bare skide gode, det mit favorit band i thailand, selvom der er mange andre gode, men man kan jo ikke huske alle navnene Kun sådan nogle som ben og losso der er forholdsvis nemme at huske.
Redigeret af d. 03/10-2005 11:19

falang yao
Hej John,
Jeg håber ikke at du bliver skuffet , hvis arrangement bliver aflyst, medmindre de tyske arrangører vil køre showet med et drønende underskud.
Forhør dig lige inden du sætter kursen mod "djævel øen", for det kunne være at du vil få refunderet billeterne men jeg tvivler på at du vil få noget for din rejseudgifter.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

jesperfrb
Hej Falang yao

Hvorfor skulle det være aflyst???

Hvad ved du som vi ikke vedWink
Redigeret af jesperfrb d. 07/10-2005 01:51
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Webmaster
Hejsa,

Nyheden om Carabao i Vega er tidligere blevet bragt i en nyhed på forsiden: [url]www.dansk-thai.dk/news.php?readmore=169[/url]
Jeg vil desuden nok lægge det op som en nyhed igen, her om nogle dage - så ingen glemmer dagen.

Og jeg har da siden hen fået nogle emails med information omkring hvor og hvornår de skal spille de forskellige steder her i Europa - og i følge de oplysninger er der intet der tyder på at koncerten skulle blive aflyst.

I øvrigt så skulle Carabao efter de oplysninger jeg har modtaget afslutte deres Europa-tour i København og dagen efter rejse direkte fra København til Bangkok - så mon ikke de kommer forbi København uanset hvad ?

Jeg vil lige prøve at få konfirmeret oplysningerne, så ingen ankommer til Vega forgæves.
Redigeret af Webmaster d. 07/10-2005 01:39
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: