Se indlæg
 Udskriv debat
Billigt med SAS
SAS er nu på banen med en masse billige billetter, og ikke kun til Thailand. Rejser man i april - maj måned kan de fås til omkring 4600 alt afhængigt af datoerne. eneste ulempe er at de skal bestilles inden 10. januar

DKPete
hrmm købte med SAS i går - DKK 6325 afgang 01.04 hjem 29.04

natty
Det er ikke helt korrekt hvad Ezal skriver, de billige billetter til 4600 kr. gælder fra 1 maj til 16 juni

Tryk på banneret 1000000 billige rejser og vælg så USA og Asien.
http://www.sas.dk...
Redigeret af natty d. 31/12-2010 11:01

Humi
Jeg fik det her link på mail:

http://sale.sas.d...id=DKEM720

Ahhh, endnu en af SAS´s dumme kampagner, hvor man i dagevis skal se på deres papirflyver-reklamer programmeret i Flash, der belaster CPu-en helt unødvendigt.

Jeg håber, at SAS snart bliver overtaget af Lufthansa, det vil være et fremskridt, tror jeg.

sony
DKPete skrev:

Har man ikke en fortrydelsesret? Nu når det er så kort tid siden du har købt.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

natty, du har ret. min fejl Smile

natty
sony skrev:
DKPete skrev:

Har man ikke en fortrydelsesret? Nu når det er så kort tid siden du har købt.

Jo, men jeg tror kun det er på www.sas.dk egen hjemmeside, 24 timers fortrydelsesret. Alle andre steder falder hammeren når man har trykket godkendt. Meget kan man sige om SAS, men den service har de da, og jeg har benyttet mig af den adskillige gange, hvor der ligepludselig har været en meget billig billet, men jeg var usikker på om jeg kunne tage afsted.
Men jeg tror DKPete tidligere har givet udtryk for at han skal afsted i april og tilbuddet gælder jo maj-juni.

natty
Ezal skrev:

Fejl er alle mands ret Smile

Frank
Ezal skrev:

Så kan du vel godt finde nøglerne frem.Smile

DKPete
Yeps - afsted i April - og man har 24 timer fortrydelses ret - var overskredet i morges kl. 09.00 Angry

jens
De billige kampagnepriser gælder typisk ikke før efter songkran dvs 15 april, og skulle påsken så falde i forlængelse af songkran er det endnu senere de billige priser træder i kraft.

laodenmark
Står også for at skulle bestille billet derud til anden tur i 2011 i marts/april. og kan igen se at det nødvendigt vis ikke er billigere at bestille via flyselskabets egne side. Sikker en anden type economi ticket q,v,m eller lign.
kan oftest ikke ses når man bestille via nettet. men for SAS biletterne skyldtes det at de billigere billetter ikke er udbudt samme sted som fra SAS egne hjemmeside. De billige billetter ligger på amadeus bestillingssystemet.
Derfor kan de ikke fåes direkte fra SAS web eller for den sags skyld ved tlf bestilling ved SAS.

Med hilsen herfra 'Søens folk' og ønsker om et Godt nytår til alle.
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

natty
Har lige købt i maj på SAS hjemmeside. ca. 4600 kr. Ud i begyndelse af måneden og 2 en halv uge frem.
laodenmark, kunne ikke finden dem billigere nogen andre steder end på deres hjemmeside.
Redigeret af natty d. 02/01-2011 18:24

SteenJ
Det er meget fint med at omtale og hjælpe med "billige" billetter, MEN.....der er jo en nedre grænse for, hvor lidt de sælges til. Og så er min mening, at man skal jo ikke gå i for små sko, mht. 200 kr fra eller til, men kan der spares en tusse som samme rejse, så.... er det noget andet.
Efter min mening er en pris på en retur CPH/BKK på op til 6000 kr. ganske acceptabelt.
Hilsen
Steen

laodenmark
SteenJ skrev:
Det er meget fint med at omtale og hjælpe med "billige" billetter, MEN.....der er jo en nedre grænse for, hvor lidt de sælges til. Og så er min mening, at man skal jo ikke gå i for små sko, mht. 200 kr fra eller til, men kan der spares en tusse som samme rejse, så.... er det noget andet.
Efter min mening er en pris på en retur CPH/BKK på op til 6000 kr. ganske acceptabelt.
Hilsen
Steen

Ja, når det er småbeløb, nogle ganske få % så afgør det sikkert ikke valget. Tider /stopover tider er jo også et vigtigt faktum. Men hvilken pris som er acceptabelt afhænger vel af årstiden. 6000 ja. det er måske fint og billigt i
dec-feb. Men så absolut ikke en 'good deal' hvis perioden er f.eks efter songkran og til medio juni.
Samtidigt betyder det vel ej heller så meget hvis man kun rejser en enkelt gang om året. contra nogle som tager turen mange gange hvert år.
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

Spring til debat: