Se indlæg
 Udskriv debat
fjern hår på ben
steffen1
Vi er nogle som skal til Chiang Mag den 28-01-2011 og 8 dage der ,er der nogle der hved hvor vi kan få voks vores ben så vores hård på ben kan komme væk håber der er nogle der kan hjælpe os knus Laila
Vi er et par som elsker at rejse til thailand vi rejser ca. mdr om året

keniko
steffen1 skrev:
Vi er nogle som skal til Chiang Mag den 28-01-2011 og 8 dage der ,er der nogle der hved hvor vi kan få voks vores ben så vores hård på ben kan komme væk håber der er nogle der kan hjælpe os knus Laila

Hvis det er i Thailand - i vil have vokset ben. Så er der ingen problemer, ca. hver anden butik klarer det for dig. Gå i bare ind hos dem der giver massage, de klarer uden problemer en voksbehandling for jer..

K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

rinpoche
Hvis i vil tillade mig et sidespring, så vil jeg hermed anskueliggøre hvorfor det kan være ønskværdigt at få en voksbehandling.

Jeg var engang på vej fra Nong Khai til Phu Kradung i Loei.
Jeg sad i en pickup truck, en songtaew på vej til Chiang Khan.
Med mig i ladbilen sad en 7-8 thailændere og min sidekammerat var en ældre thai dame.
Hun talte et obskurt dialekt, og talen blev ikke nemmere at forstå idet hun kommunikerede gennem sit betelblettede stakit mens hun behændigt jonglerede en drabelig klump af selvsamme substans (betel) i munden.
Ikke desto mindre vakte hun stor munterhed i bilen ved til stadighed at tale om farang`en = undertegnede.
Jeg forsøgte at gøre gode miner til slet spil og ignorede det. Herregud, en ældre thai dame der tager fis på en udlænding, det betyder ikke noget.

Jeg lukkede blot øjnene og lod som om jeg sov.
Ja, Hallo. Det blev der så ikke så meget af.
Lige pludselig tog den ældre dame fat i mine hår på benene, trak i dem og kaglede overstadigt: Muan Ling Loey. Ligesom en abe!
Dette affødte et stort latterbrøl blandt de øvrige passagerer.
(Der er intet som "falden på halen" komedie i Thailand.

I et splitsekund overvejede jeg seriøst at trække i hendes gamle hængeattributter og erklære: Muang Thung Tao Loei. Ligesom en sok.

Men det havde nok været at stramme den lidt vel rigeligt.
Ikke desto mindre sad jeg og godtede mig lidt indvendigt med tanken.

Jeg burde have fået en wax peeling Sad

steffen1
HEJ IGEN
NU HAR VI VÆRET I THAILAND 10 GANGE MEN DER ER IKK OVER DET HELE I tHAILAND DET ER DET SAMME ER DER IKKE NOGLE SOM HVED PRISIT HVOR VI KAN VOKSE BEN HÅBER DER ER NOGLE KNUS LAILA
Vi er et par som elsker at rejse til thailand vi rejser ca. mdr om året

Robert Kronberg
Thailandske kvinder fjerner også ofte hår på benene, så der må da være en million steder...

En hurtig søgning på google fandt dette sted i Bangkok og Pattaya:

[url]www.waxinginbangkok.com[/url]

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
randle
steffen1 skrev:

Er det nødvendigt for og komme op i en luflbanon?Joker

Du/i kunne jo fjerne hårene inden du/ tog til Thailand.

Hammer

Spring til debat: