Se indlæg
 Udskriv debat
Kan jeg nå det!
keniko
Hvor lang tid ca. skal jeg bruge med Taxa fra den nye lufthavn Suvarnabhumi til den gamle lufthavn?

Hvorfor jeg spørger er fordi at, jeg lander (efter planen) kl. 6.45 i Ny lufthavn, og skulle gerne nå flyet kl. 9.00 til Sakon Nakhon i den gamle lufthavn. Er dette realistisk??
Gider sgu næsten ikke at sidde i bus 10-12 timer efter flyveturen, og vi ankommer den 22 februar, og næste flyver til Sakon Nakhon er først den 24 februar. Det er åbenbart kun Nok air, der flyver til Sakon fra den gamle lufthavn...

K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

Payanak
Det kan bestemt ikke nåes.

Jake
Det kommer til at knibe. Det tager ca. en time fra landing til du står udenfor lufthavnen og er klar til at stige på en taxi. Dernæst mindst en halv time til Don Muang. Hvis alt kører som smurt, kan du lige nå det. Men der er ikke plads til forsinkelser og ankommer du for sent, er billetten tabt.

Frank
Men prisen for flybilletten er "kun" knap kr. 500, så Verden går formentligt ikke under, hvis du kommer for sent.

Jeg gætter på at du flyver med Thai. Vi har på alle vore ture altid landet før det officielle tidspunkt. Jeg ved godt at det selvfølgelig ikke altid er tilfældet, men jeg ville selv tage chancen. Smile

Chancen for at du når det er ikke engang 1 til 10.

Frank
Alternativt kunne du flyve til Udon Thani kl 10:05 fra Suvarnabhumi...Smile

jesperfrb
Efter min bedste overbevisninig kan det IKKE nåes! Har selv hus midt imellem, og det tager mindst 25 min fra Suvernabumi, og det samme til Don Muang!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

kimkingo
Hej Keniko.
Et lille tip, hvis du gør forsøget.
Når du skal ud af lufthavnen, gennem tolden, så gå over til højre, til den side hvor Thaierne går igennem. Gør det altid selv, og siger bare til tolderne, jeg følger med min kone. På den måde sparer jeg somregel 15 min.
Og hvis du så har forudbestilt en Taxa, så den holder klar og venter på dig, så stiger dine muligheder for at nå det.Smile
Hilsen
Kimkingo

keniko
Frank skrev:

Jo er overvejet, men sidste år gjorde vi det samme, og busturen fra Udon til Sakon tog desværre 4,5 timeBig eyes.... og med fly, ventetid, taxa mv. så blev det tidsmæssigt næsten det samme som at tage bussen fra Bangkok til Sakon, og 10 gange dyrere pr. person!!!

K.

keniko
kimkingo skrev:
Hej Keniko.
Et lille tip, hvis du gør forsøget.
Når du skal ud af lufthavnen, gennem tolden, så gå over til højre, til den side hvor Thaierne går igennem. Gør det altid selv, og siger bare til tolderne, jeg følger med min kone. På den måde sparer jeg somregel 15 min.
Og hvis du så har forudbestilt en Taxa, så den holder klar og venter på dig, så stiger dine muligheder for at nå det.Smile
Hilsen
Kimkingo

Fremragende tip..Til hest Den havde jeg ikke tænkt på, selvfølgelig hopper jeg gennem paskontrollen med konen...

K.

L
og så op på øverste etage og tage en af de taxa'er der sætter folk af, så er du afsted med det samme.
De er ALTID friske til at få en kunde med istedet for at skulle ned i stuen og holde i kø.... vi sparer altid meget tid på den måde.

Men ja det er da lidt knebent med tiden, da det jo også er myldretid.
Men tror bestemt også jeg ville tage chancen hvis jeg var dig... Wink

kunst
du skriver i lander d.22/2. det er en tirsdag,der er ikke nogen forbindelse til sakon nakhon tirsdag,først onsdag d.23,så i har masser af tid til at nå til Don Muang

keniko
kunst skrev:
du skriver i lander d.22/2. det er en tirsdag,der er ikke nogen forbindelse til sakon nakhon tirsdag,først onsdag d.23,så i har masser af tid til at nå til Don Muang

Hmmmm.....syntes ellers jeg har dobbelt tjekket.... !!!Cool

De flyver også den 23 ... Tak... men det hjælper mig jo ikke meget!!

K.

NB. Jeg er rimelig sikker..
Redigeret af keniko d. 08/01-2011 01:03

kunst
har lige været der i julen,og har også talt med konen,bor i sakon nakhon ,for at være sikker, tirsdag,ingen fly til sakon nakhon,sorry

keniko
kunst skrev:
har lige været der i julen,og har også talt med konen,bor i sakon nakhon ,for at være sikker, tirsdag,ingen fly til sakon nakhon,sorry

Ifølge deres booking side er der ingen problemer tirsdag den 22 februar:

http://www.nokair...lcome.aspx

Den vælger jeg at tro på!Smile

K.

kunst
keniko,du har ret,ændrer det fra 1/2,kun jan. ingen ture tirsdag,beklager ikke op to date,Wink

Frank
keniko skrev:
Frank skrev:

Jo er overvejet, men sidste år gjorde vi det samme, og busturen fra Udon til Sakon tog desværre 4,5 timeBig eyes.... og med fly, ventetid, taxa mv. så blev det tidsmæssigt næsten det samme som at tage bussen fra Bangkok til Sakon, og 10 gange dyrere pr. person!!!

K.

4,5 time i bus Big eyes

Hvad med
http://www.lekcar...Thani.html
og
http://maps.googl...8&t=h&z=10
?

Og så min personlige favorit fra Bangkok til kolonihaven uden ventetider:
http://www.limous...DgodcjtJYQ
Smile

mattidk
øv... synes du har 5% chance at nå det...
efter landing tager det 5-10 min at finde plads til flyvs parkering, og så går der 10 min inden du når immigration, og så risiker at du stå op til 20-30 min ved immigration + bagage kommer også ret sent, så hvis du er heldig at finde taxa indenfor 1 time efter landing vil du har en god chance at nå Don Mueang, men morgentrafik er meget slemt, og du kommer ikke til at nå tjekke ind ved 9 tid.

Spring til debat: