Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Inspireret af en anden tråd, som var oppe fornyligt, vil jeg starte en tråd med enkeltklip, som andre måske kan have glæde af at se på.
Jeg har ikke tænkt mig at holde tråden til mine videoklip, alle er velkommen til at fyre klip af.
Men kan vi ikke holde det til enkeltklip. Altså ikke sammensatte optagelser!
At det er frisket op med lidt lyd er ok, hvis det gavner klippet!
Jeg ku forestille mig at mange har enkeltoptagelser, men ikke synes at det er noget at ligge på nettet fordi det måske er for kort, eller eller ikke indgår i en konkret sammenhæng.
Her vil det passe fint!
Hvis tråden og klippene skal have værdi, er det vigtigt at der følger en lille tekst med, så der ikke er for mange der spilder tiden på, noget de på forhånd ku have vurderet ikke var noget for dem
Jeg har kun en enkelt snas, som jeg kan vise, men jeg regner med at få uploadet mere til Vimeo, når kvoten tillader det.