Se indlæg|
Rødskjorte demonstration 9. Januar 2011
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 10/01-2011 09:43
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Så var de røde igen på gaden, og blokerede Ratchaprasong krydset, med omkring 40.000 demonstranter, og en massse biler parkeret på vejen. Det løb lidt koldt ned af ryggen, og fremkaldte nogle minder fra sidste år. |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 10/01-2011 09:50
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
F...... de bliver ved, men der er jo en mening med det, ik´ En anden ting: De betjente fløjter og fløjter, men hvad gavner det? Er det noget det samme som rødskjorter gør? SteenJ |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/01-2011 09:55
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Rødskjorterne vil demomstrere hver 14. dag, indtil deres ledere sættes på fri fod, de er pt fængslet. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 10/01-2011 10:25
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
måske lidt udenfor tråden.. men hvor bliver der filmet fra ?
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 10/01-2011 10:27
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Er du blind hr jensen? Prøv og se hvad der stod Ratchaprasong krydset,
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 10/01-2011 10:41
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
yep det er jeg jeg tænkte nu mere på om det var et center eller noget i den duer? jeg er ikke så fandens kendt i bangkok.. tror jeg på mine 18-20 ture hare været i bangkok 10 dage samlet synes der er for meget af det hele til mig
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 10/01-2011 10:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
b_j3ns3n skrev: måske lidt udenfor tråden.. men hvor bliver der filmet fra ? Det har jeg beskret på YouTube, som kommentar til filmene da jeg uploadede dem. På dansk Filmene er begge taget fra fodgængerbroerne i to retninger ved Ratchaprasong krydset. Det er den nye bygning Platinum netop har åbnet, man kan se med en masse vertikalt stillet lys på. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 10/01-2011 11:11
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
b_j3ns3n skrev: yep det er jeg jeg tænkte nu mere på om det var et center eller noget i den duer? jeg er ikke så fandens kendt i bangkok.. tror jeg på mine 18-20 ture hare været i bangkok 10 dage samlet synes der er for meget af det hele til migOk så har du det ligesom mig åbenbart. Men de demoer er vist ganske fredelige de har fået tilladelse til dem så jeg tror og håber ikke det udvikler sig som sidste år. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 10/01-2011 12:31
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Det kommer nok ikke som en overrasker at jeg støtter rødskjorterne Og forstå udmærker at de igen demonstrere få at deres ledere sættes på fri fod og deres udtilfredshed med Abhisit Vejjajiva og regningen der ikke har lavet en reform for de fattig thailænder. Jeg husker udmærker at efter rødskjorterne demonstration. i april i Bangkok gik premierminister Abhisit Vejjajiva på tv og fortalte at nu skulle der lave en reform for hele thailand og de skulle træder i kraft til årsskrift 2011. Siden er der ikke sket noget, har være skrevet lidt i avisen ikke om hvad reform indeholde med mere og uenigheden mellemem regningspartien om reform.
Redigeret af thaikurt1 d. 10/01-2011 12:33 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

jeg tænkte nu mere på om det var et center eller noget i den duer? jeg er ikke så fandens kendt i bangkok.. tror jeg på mine 18-20 ture hare været i bangkok 10 dage samlet
synes der er for meget af det hele til mig