Se indlæg|
slingbox
|
|
| waree |
Lagt på d. 13/01-2011 07:27
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 304 |
har fået installeret en slingbox i DK. kan nu se alle programmer der kan ses fra det danske tv med udmærket kvalitet på min pc. bliver endnu bedre hvis det tilsluttes et thai tv. sender en lille video optaget på mit camera fra tv2 news ![]() ingen licens og you seejeg kan sku heller ikke se indslaget, så noget gør jeg forkert.har ellers lagt den på photo bucket og kopieret. sorry Redigeret af waree d. 13/01-2011 07:42 |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 13/01-2011 07:46
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Jeg kunne da godt se indslaget
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/01-2011 08:21
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Waree, jeg kunne nu ellers godt se filem før du ændrede dit indlæg ![]() |
|
|
|
| hsn |
Lagt på d. 13/01-2011 09:20
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
Ja SlingBox er en fin opfindelse. Dog har jeg både Tv2 News, DR1, DR2 o.s.v. på Stream, som jeg bruger i stedet. Det er ikke samme kvalitet, men det virker. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 13/01-2011 12:56
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Man skulle måske overveje at få min søster til at installer en slingbox hvor hun bo i danmark og jeg betale hvad det koster. SÅ har man mulighed for at følger lidt med hvad der forgår i Danmark da det jo ikke alt man kan læse i div aviser på internette især tv-avisen. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

ingen licens og you see