Se indlæg|
adoption .
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 14/01-2011 08:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
Kan jeg addoptere min kones 15 årige datter - ok med hendes fader , hun været i dk 1,5 år - god dag .
DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| Stampe |
Lagt på d. 14/01-2011 10:48
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 305 |
Ja det kan du godt, Men muligvis vil Statsamtet forlange at barnet skal have boet 2½ hos jer her i danmark, pga. de vil være sikker på at ægteskab er holdbart, fordi en Addoption ikke er til at lave om hvis i nu skulle blive skilt kort tid efter addoptionen, Ps ! selv om faren i thailand skulle være i mod eller ikke svare på hendvændelser fra den Danske stat ( Ambassade ) er det muligt at addoptere barnet fordi den vi her i danmark ser på hvad der er til Barnets bedste, når barnet er over 12 år vil det også blive kaldt ind til en samtale i Statsamtet hvor det vil blive spurt om hvor det helst vil bo. Hvis faren ikke svare på hendvendelser fra danmark så skal i regne med at det tager ca. 1 år for at addoptionen er hjemme. PS ! i forbildelse med addoption er der mulighed for at Barnet kan blive dansk statsborger, hvis det er noget i Ønsker. Hvis der er noget jeg evt kan hjælpe dig med så send venligst en PM til mig Har selv liget været møllen igenem sønen er addopteret og har fået Dansk statsborgerskab i den forbindelse Redigeret af Stampe d. 14/01-2011 10:49 ![]() Hilsen Stampe |
|
|
|
| bruno |
Lagt på d. 14/01-2011 11:58
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 525 |
Hej hvis nu barnet bliver dansk statsborger, beholder de så den thailanske statsborgerskab ? Hvad så når de fylder 18 år ?
|
|
|
|
| Stampe |
Lagt på d. 14/01-2011 17:00
|
|
Barnet kan have sit thailandske statsborgeskat til det fylder 18 eller 21 år derefter skal der vælges dansk eller thai En person der har haft Thaistatsbogerskab kan altid få sit thai pas igen hvis det ønskes, det er kun danmark der ikke opretholder dobbel statsborgerskab ![]() Hilsen Stampe |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 14/01-2011 18:02
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Stampe skrev: Barnet kan have sit thailandske statsborgeskat til det fylder 18 eller 21 år derefter skal der vælges dansk eller thai En person der har haft Thaistatsbogerskab kan altid få sit thai pas igen hvis det ønskes, det er kun danmark der ikke opretholder dobbel statsborgerskab Hej Stampe, Du kunne måske tilføje/oplyse at også "omvendt" er det muligt, og hermed hentyder jeg at din egen Dansk-Thai datter har både Dansk og Thai statsborgskab. Hvis nogle skulle være interesseret i at deres "luk-krung" skulle have også Thai pas. (men nok til de fylder 18). . Redigeret af Lung Yao d. 14/01-2011 18:05 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Stampe |
Lagt på d. 14/01-2011 19:01
|
|
Yeps Lung Yao ! det er muligt at have både Dansk & Thai statsborgerskab til man bliver 18 eller 21, så når de kommer til den alder skal de så vælge hvad de vil have, Redigeret af Stampe d. 14/01-2011 19:05 ![]() Hilsen Stampe |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.