Se indlæg
 Udskriv debat
Skamløst og åbenlyst sex-show!
rinpoche
Som de fleste herinde har lagt mærke til, kan det på de mest besøgte turistdestinationer være vanskeligt ikke at lægge mærke til sexindustrien.

Men det her er for galt. Koh Chang i 1996!

Her tuller jeg rundt med min dengang 3-årige søn i stille og fredelige omgivelser, langt fra alskens hurlumhej.

Og hvad skuer mit øje? Et eklatant brud på selv det mindste tilløb til anstændighed på offentlig gade!
Jeg tør end ikke gisne om, hvilke langtids-effekter denne traumatiske oplevelse må have medført på min lille søns endnu umodne psyke.
Scroll ned og bliv forarget.

i118.photobucket.com/albums/o90/rinpoche/locust2.jpg
Redigeret af rinpoche d. 15/01-2011 15:05

Rawirot
rinpoche skrev:
Som de fleste herinde har lagt mærke til, kan det på de mest besøgte turistdestinationer være vanskeligt ikke at lægge mærke til sexindustrien.

Her tuller jeg rundt med min dengang 3-årige søn i stille og fredelige omgivelser, langt fra alskens hurlumhej.

Og hvad skuer mit øje? Et eklatant brud på selv det mindste tilløb til anstændighed på offentlig gade!
Jeg tør end ikke gisne om, hvilke langtids-effekter denne traumatiske oplevelse må have medført på min lille søns endnu umodne psyke.

Man kan da heller ikke gå nogen steder uden at blive forulempet.
Måske godt det ikke var 2 elefanter. Kunne give de fleste af os mindreværdskomplekser.
Grin
Redigeret af Rawirot d. 15/01-2011 15:14
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk

flauenskjold-by.dk/ Siamren
fckguld
rinpoche skrev:

HA HA GOD DAG
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

rinpoche
End ikke grov, afstumpet vold blev vi forskånet for.
Manddrab og tilmed hvad jeg kun kan betegne som noget der minder om kannibalisme!

Følgende episode forblev helt ubemærket fra mediernes side.

Vi havde gjort bekendtskab med Khun Locust og Khun Mantis.
Umiddelbart passede de godt sammen, da de havde den samme hudfarve.

Imidlertid medførte en forsigtig tilnærmelse fra Khun Locust sig i et voldsorgie af dimensioner. Jeg er den dag i dag usikker på, om tilnærmelsen var af seksuel karakter eller blot et forsøg på at få et nyt bekendtskab.
Begge parter var under episoden ikke særligt meddelsomme af indlysende årsager og ved afslutningen var Khun Locust helt ude af stand til at meddele sig til omverdenen, idet han havde mistet hele kommunikationsapparatet.

Det var med forfærdelse, at vi kunne beskue dramaet uden at turde at gribe ind. Det ville have været til fare for liv og lemmer.

Min hårdt prøvede søn fik endnu en introduktion til den grusomme verden. Mange års intensiv terapi har dog formået dæmpe de værste angstanfald, opstået som følge af de grusomme begivenheder.

Scroll ned og bliv forfærdet.
Advarsel, dette er ikke for svage sjæle.

i118.photobucket.com/albums/o90/rinpoche/mantis2.jpg

jimmikoldenborg
Det er for groft!!!!

ER meget rystet.
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
Tumut
god hunor

Spring til debat: