Se indlæg
 Udskriv debat
skrevet lidt forkert navn på flybillet fra Bangkok til phuket med thai air
simonkmadsen
Kan nogen svare mig på om det går at have skrevet phil og ikke pihl ,som det rigtige navn på en flybillet fra Bangkok til phuket med thai air , vi skal afsted d. 12/2 11. skal jeg købe en ny eller kan det laves om hvis det er nødvenligt

tak for et hurtigt svat: x0392

laodenmark
simonkmadsen skrev:
Kan nogen svare mig på om det går at have skrevet phil og ikke pihl ,som det rigtige navn på en flybillet fra Bangkok til phuket med thai air , vi skal afsted d. 12/2 11. skal jeg købe en ny eller kan det laves om hvis det er nødvenligt

tak for et hurtigt svat: x0392

Ja, navnet skal passe. Men forskellige billettyper forskellige betingelser, så check betingelserne ved flyselskabet (weCool nogle billetter kan ikke navneændres /eller koster omtrent det samme som at købe ny. hvis det koster kassen at ændre (i forhold til billetprisen) ville jeg ikke være i tvivl om hvad jeg ville gøre. Lade som ingenting og håbe at ombygningen af 2 bogstaver går ubemærket igennem. Hvis ikke det går er der jo pludseligt 1 tomt sæde i flyet som kan købes Smile
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

b_j3ns3n
ja jeg havde også taget chancen Grin
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

jimmikoldenborg
også her!
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
Spring til debat: