Se indlæg|
Thaifest 8/10?
|
|
| Siranie |
Lagt på d. 05/10-2005 18:00
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
Hej kära thai-dansk vänner.. en hälsning fr. en thai i Sverige. Det ska vara fest nu på lördag då det är fotbollturneringar och sedan fest. Är det som vanligt vid Norrebrohallen. ÄR det någon som vet mer, vilka artister som kommer? ..... Thaiparty this Saturday, if anyone here can give me more information about the party I'll be thankful.. Cheers! /S |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 06/10-2005 19:00
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hejsan Siranie og Martin, Antligen er det lykkedes at få lidt info om arrangementet på lørdag den 8-10. Jeg skulle næsten bruge en tandlæges tang for at hive oplysninger af en som ovenikøbet er medarrangører/sponsor for det. Well, i morgen tidlig med TG 950 fra BKK ankommer dem som skal optræde i Nørrebrohallen lørdag aften. Et eller andet "Movie Star" ved navn Tao Sum Chai med en følge af 20, som skal synge/optræde (om det er "Ju-Ju" pigerne eller vrikende dansekor ved jeg ikke). Programmet er ca. sådan : Lørdag d. 8-10 mødes man i Stenløse Templet, måske ved 7-8 tiden, og ved kl. 9 er der fodbold turnering på Jyllinge Stadion, som slutter ca. 16. Kl. 1800 åbnes dørene til Nørrebro hallen , hvor billetterne kan købes ved entreen , pris 150 dkr, børn under 10 år gratis, øvriga op til 15år = 50kr. Festen slutter ved 0300. Det vil sikkert være mulighed for at købe thai matt og drikkevarer i løbet af aftenen Søndag d.9-10 kl.0900 er det foldbold turneringsafslutningen og finalen på Jyllinge Stadion, som slutter ved kl.15. Jeg er ledsen at oplysninger om arrangementet ikke er blevet givet før. Det er ikke første gang at Stenløse Templet og deres medarrangører giver oplysninger i sidste øjeblik og nogle gange slet ikke. M.v.h., M. Rasmussen
Redigeret af falang yao d. 06/10-2005 19:07 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 06/10-2005 20:09
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Godt klaret Falang Yao :-) Lægger du "nyheden" på forsiden ? Jeps, det er utroligt svært at få brugbar information ud af de fleste arrangører..... Jeg forstår ikke rigtig hvorfår, fordi jeg anser det som om at det burde være i deres egen interesse at komme ud til et bredere publikum. I øvrigt så kunne Nørrebrohallen's hjemmeside hellere ikke oplyser noget brugbart overhovedet. Derfor hvis du hører om eller får en flyers for et arrangement, så er du yderst velkommen til at videregive (evt. indskanne flyers og sende via email) informationen her på siden. Takker :-) Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 07/10-2005 15:41
|
|
Hej Kim m.m., Ja, det er uforståeligt med den form for "hemmeligheds kræmeri". Jeg vil gerne spørge her i forumet om nogle har set noget info/flyers om Carabao, i de thai forretninger I plejer at handle hos. Dem, vi benytter : Thai Esan Market , BKK market og Denn Jai i KBH bl.a., kendte ikke noget til det før jeg informerede dem om det. Jeg har oplevet nogle gange at et eller andet begivenhed er annonceret på thai i forretningerne og det har jeg jo ingen jordisk chance til at læse/forstå, fx. musik aften på vesterbro kulturhus: http://www.dansk-...ead_id=469 og efter en forespørgsel og forklaring om at "vi" havde en webside hvor medlemmer bl.a. søger info om fester og lignende , fik næsten lidt info. Sørgeligt, for som Kim påpegede skulle det være i alles interesse at informationerne blev givet videre. M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 07/10-2005 15:49
|
|
Hi Siranie, Martin og alle de andre, Her er den efterlyste info : (se næste indlæg) M.v.h., M. Rasmussen Redigeret af falang yao d. 10/10-2005 22:13 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 10/10-2005 22:09
|
|
Hi Folks, Da webmasteren fra Waitthai, har været hurtig på "aftrækkeren" og allerede har fjernet Flyeren fra deres hjemmeside, bliver jeg nødsaget til at fjerne URL,fra forgående indlæg, da det ikke har dens samme relevans som i fredags. Som kuriosum skal jeg orienterer jer om at den blev sat på den 7-10 og at fx. Denn Jai Market og Dragør Templet også fik Flyeren i torsdags Jeg synes ikke at man kan byde den herboende "thailandske koloni" den form for informatik, det er under alt kritik, især når man selv står som arrangører. Det skulle ikke komme bag på dem , da det er et årligt tilbagekommende begivenhed, og da det drejer sig om at indsamle middler til velgørende formål , så vil jeg mene at, jo flere der bliver informerede, desto bedre. SØRGELIGT. M.v.h., M. Rasmussen
Redigeret af falang yao d. 10/10-2005 22:11 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
|
|
Lagt på d. 11/10-2005 14:38
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hej Farang Yao Kan godt forstå, at du ryster på hovedet, over de forskellige arrangører af diverse thai/musik fester. Men de har åbenbart et netværk, som kun virker nogle gange, for her i lørdags var der fyldt op, så det må vel betegnes som en kæmpe succes. Men før sommerferien arrangere/afholdte Kim Siam en fest i Nørrebro hallen, der var lavet mad til 500-600 personer og der kom Ca. 100. Der kan selvfølgelig være flere forskellige årsager til at festerne bliver en succes eller fiasko, men en god start ville jo være et højt information niveau, fra diverse templer og arrangører. Men så opstår næste problem, hvis alle skal med til fest bliver Nørrebro hallen da for lille…. Hippie lao ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.