Se indlæg
 Udskriv debat
Drømme om et lejlighed i Thailand.
Det er et stor mundfuld men kan det lad sig gøre ang. lejlighed i Thailand?.. Haps du

Hvad skal man gøre ud over at spare penge. og kigge på det rigtig lejlighed det man vil have... Wink

Hvad siger lov i Thailand er der noget der ved det pracis?..kan I hjælpe mig. Read the rules

Er der noget der kender en som bor i Thailand og har købe lejlighed eller har erfaring med det.. Friends

vil både høre om god og dårlig erfaring om at have lejlighed der.. Sun baby

Redigeret af d. 17/01-2011 19:48

Robert Kronberg
nongnuk2011 skrev:
Det er et stor mundfuld men kan det lad sig gøre ang. lejlighed i Thailand?.. Haps du

Hvad skal man gøre ud over at spare penge. og kigge på det rigtig lejlighed det man vil have... Wink

Hvad siger lov i Thailand er der noget der ved det pracis?..kan I hjælpe mig. Read the rules

Er der noget der kender en som bor i Thailand og har købe lejlighed eller har erfaring med det.. Friends

vil både høre om god og dårlig erfaring om at have lejlighed der.. Sun baby

Under normale omstændigheder kan faranger eje 49 % af lejlighederne i en bygning, så du skal blot sikre dig at få en lejlighed i den andel af bygningen, som du kan eje, og at du sender pengene korrekt.

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
mange tak for oplysningSmile

ingolf
Lidt info.

http://www.viking...pageid=229

Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

bulebanker
hej jeg har en lejlighed i soi 7 jomtien og jeg har ikke haft problemer med det . er til salg nu hvis du er interset . mvh peter
[img][/img]

Tak for Link det var super god Wink det jeg glad for..

dejlig så vil jeg kontakt dig når jeg skal der ned..

Mc laren
hej nongnuk tjek www paradise park condominiums

TakkerWink jeg har kigget på det. spænde det er god side.. Smile

Klovn
Spar penge op,find din drømme "condo",overfør hele beløbet til din bank i Thailand (husk at anføre hvad pegene
skal bruges til) så får du et papir nede i banken som du så tager med ned på Landoffice,efter lidt tålmodighed og
en mase stempler/underskrifter kan sælger overrække dig skødet med det samme,det er den måde det foregår på
i Pattaya!tjek min avatar.....tillykke du har en lejlighed i Thailand....Sunflower
Redigeret af Klovn d. 19/01-2011 07:35

Tak for oplysning.. det kan du tro jeg vil gøre..

Spring til debat: