Se indlæg|
fiskeri
|
|
| dumposg |
Lagt på d. 28/08-2004 17:38
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
Hej alle. Er der nogen herinde der kender noget til hvor på Phuket man kan leje båd og tage ud og fiske efter tun og marlin. Da vi er 4 kammerater der rejser dertil i december . Mvh. Kenneth |
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 28/08-2004 21:11
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
hej dumposg prøv at kigge under emnet andet , der har jeg lagt fiskeri ind . måske du finder svar på nogle af de spørgsmål du måtte have som jeg selv gerne vil opleve næste gang jeg tager afsted til thailand . ![]() vi tager til koh lanta og de omkringliggende øer i december måned hvor der skal fiskes lidt , der skulle være gode muligheder der også eftr hvad jeg har fundet her på nettet .held og lykke vh.isaan
|
|
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 06/10-2004 09:38
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
Hej Kenneth. Turbådene sejler ud fra Ao Chalong bugten. Og de troller i den sydlige del af Phuket ude ved Koh Racha. Jeg har set de har fanget kingfish, giant trevally, sail fish, mindre tun, kæmpestore hornfisk, snappers, jacks. Har ikke selv været ude at fiske med dem, idet en tur med disse fiskemaskiner koster en krig. Her er der ingen thailandske priser, det koster det samme som det ville gøre i Florida. Fra Phi Phi øerne derimod er der mulighed for at leje lokale longtailkanoer til helt andre priser og her er fiskebestanden også langt større. Jeg ville absolut medbringe min egne grejer, da du ikke kan være sikker på at det du får stukket i hånden er noget du gider at bruge, og håndliner gider jeg godt nok ikke at sidde med. Min kammerat havde en dykker/fiske- biks i Krabi og vi sejlede bla til Phi Phi for at fiske. Men vi havde ikke det store lokalkendskab til givtige fiskepladser ejheller teknikker, så vi fangede mest småfisk men dog også en enkelt kingfish på 6-7 kilo samt en kæmpehornfisk. Men de lokale kunne godt nok nogle tricks. De fik både giant trevally, sailfish, skip jack tuna, kingfish og og..... ![]() Intet slår lokalkendskab. mvh Michael ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 11/10-2004 17:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
hej tager til koh-lanta i december nogle dage for at prøve lykken der , det skulle være kanon at fiske omkring der ![]() vh.isaan
|
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 12/10-2004 06:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
er der nogen som har prøvet storfiskeri i bugten ud for pattaya |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.