Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Thailandsk mad i Danmark og dansk mad i Thailand » Butikker, ingredienser og redskaber
 Udskriv debat
Ny butik.?
b_j3ns3n
Jeg har for et par uger siden udført noget arbejde på langgade station og på vej til stationen så jeg en ny thai/asia butik supermarked (ny for mig, ved ikke hvor længe den har været der) nu har jeg haft konen med derover og hun er vild med den.. de havde også et dejligt stort udvalg og fornuftige priser..
den ligger ud til gl.køgelandevej i krydset ved følager drejer man ind til t-hansen så deler de p-pladser Wink
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

sony
Er det ikke lige nærved valby idrætspark? Lige efter folehaven.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

b_j3ns3n
jo det er meget tæt på
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

sony
Ok tænkte det nok, men var ikke klar over du kommer der hvor vidunderdrengen blev født for nogle få år siden.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

b_j3ns3n
det skal du nu ikke ligge så meget i Wink
det var bare en stor butik (supermarked) vis der var nogen som var interesseret, og ikke viste den lå der Smile

Spring til debat: