Se indlæg|
Egypt air?
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 08/02-2011 21:31
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
Er der nogle af jer der har erfaringer med Egypt Air? De har billetter til 4800kr inkl skatter fra d 27. December. Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| sum |
Lagt på d. 09/02-2011 00:11
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 99 |
Gamle maskiner uden in-flight entertainment og med gamle sæder, som betyder god ben plads og ellers en mega rolig flyve tur, uden nævneværdig turbulens. Og god mad, og rigeligt,.ekstra alkoholiske drikke kan købes. En mega sød og meget venlig betjening. Dog er der nogle gange en lang transfertid i Cairo, og den samlede flyvetid i luften er lidt længere. og al fortoldning til EU, sker i CPH.
Walk whit a pure heart and mind, then happiness will follow you.
This is the word of the good lord Buddha. ![]() |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 09/02-2011 05:36
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Flög med dem herned i Januar, og som SUM skriver, lidt slidt, men helt OK til prisen--ca 4500 for en 2 måneders billet! Så får jeg håbe, at der er faldet ro over det igen i Kairo, når jeg skal tilbage i mars! Et lille tips--Säderne med den extra benplads--ved nödudgangene--kan ikke bookas over nettet, men er man ude i god tid, kan man selv checke in i CPH, og välge disse säder Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 10/02-2011 05:22
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 405 |
Fløj med dem her sidst i januar Cairo-Bkk. Ok rejse. ikke nyeste fly. men alt i alt ok. Og der var ikke noget som burde afskrække. Eneste anke jeg har, har slet ikke noget med flyturen at gøre. Men er at jeg IGEN må ind og claime mine point online (tidligst 3 uger efter rejsen) Fatter ikke at det altid for mig er sådant, Selvom jeg oplyser bónusnr. ved indcheck, og jeg ser de taster numrene ind manuelt. Men dette sker altså hovedsagligt ved 'star alliance' ved klm. har jeg nærmest pointene inden jeg er landet Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.