Se indlæg
 Udskriv debat
Køb af Iphone i Thailand...
Humi
HejSmile

Jeg er så heldig at jeg skal på ferie i Thailand og det ser ud til at der er lidt at spare på en Iphone 4. Jeg er bare lidt i tvivl om nogle ting som....

1: Kan jeg kan købe en uden sim lås og bruge et dansk sim kort i den også når jeg kommer hjem igen(uden at man skal fuske ved softwaren)?

2: Jeg har hørt at Iphones skulle have samme software hele verden. Men er der dansk sprog på dem der købes i Thailand? altså Dansk ordbog i sms, åøæ og måske også menu?

3: Ville der være problemer med at bruge den i Danmark i forhold til Itunes eller andet?

4: Har Apple world wide garanti?

pdrhan
DER ER ikke WORLDWIDE GARANTI - HVIS DEN GÅR I STYKKER SKAL DEN REPPES I tHAILAND - OG DER ER IKKE DET STORE AT SPARE VED AT KØBE DEN DERUDE...CHECKEDE SELV I SOMMER
OG DU SKAL VÆRE MEGET OBS PÅ HVOR DU KØBER DEN - KØB KUN I EN AUTORISERET APPLE SHOP HVIS DU VIL KØBE DERUDE.
Ps Sorry for CAPS lock..gad ikke skrive det om... :-))
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Humi
pdrhan skrev:
DER ER ikke WORLDWIDE GARANTI - HVIS DEN GÅR I STYKKER SKAL DEN REPPES I tHAILAND - OG DER ER IKKE DET STORE AT SPARE VED AT KØBE DEN DERUDE...CHECKEDE SELV I SOMMER
OG DU SKAL VÆRE MEGET OBS PÅ HVOR DU KØBER DEN - KØB KUN I EN AUTORISERET APPLE SHOP HVIS DU VIL KØBE DERUDE.

hehe det er okSmile
Men er de sim låst, hvis de købes fra Apples butikker(jeg mener at dem fra USA er, selvom det er uden abonnement)?

pdrhan
Humi skrev:
pdrhan skrev:

hehe det er okSmile
Men er de sim låst, hvis de købes fra Apples butikker(jeg mener at dem fra USA er, selvom det er uden abonnement)?

Ikke dem du køber i asien....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Kittisak
Mobilerne er ikke simlåst i Thailand.
Og ja der er worldwide language på alle iphones.
Og ja du kan bruge det i DK.
Og garanti skal du nok ik lige regne med...

Men det kan næsten ik betale sig at købe iphone i Thailand da pisen er næsten det samme som her i dk.
her får du bare garanti med

vandango
Har ikke undersøgt mobiltelefoner, men da jeg skulle købe et digital kamera, kunne jeg spare 150 kr. ved at købe det i thailand.

Jeg købte hos en dansk forhandler. Pris 1500.

TG950
glem alt om at købe apple produkter i thailand, det kan ikke betale sig, køb hellere i DK for så er du bundet på hænder & fødder med dit abnoment Wink og garantien har du også ved hånden når du køber i DK, men er det til en gave i Thailand så køb den der Wink

APPLE i Thailand :
http://store.appl...

storeimages.apple.com/5275/store.apple.com/Catalog/global/shelves/ipad.jpg
฿ 15,900.00

( bare et Exempel )

Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

SteenJ
Pt. er det faktisk billigere og købe en tlf/ip i DK
Husk at i TH er det meste af denne slags kop´er.

Nirvana
Kan man købe mikro sim kort i Thailand til data
Come As You Are

OleOrm
IPAD derimod er der en tusse at spare

Humi
Nirvana skrev:

Man kan vist selv klippe en, ud af et normal sim kort.

natty
Hvis jeg er på ferie i Thailand ville jeg ikke købe phone som jeg tror kan bruges fancy i DK.
Til gengæld vil jeg gerne købe en billig sag, uden så mange fancy ting.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Lung Yao
Nirvana skrev:

JA, og ofte når du ønsker at købe en hukommelseskort til fx. Digi-Cam/Video eller Nintendo (4-8 GCool, så får du et "kort" som består af et micro SD eller SDHC med en adapter.
.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Humi
OleOrm skrev:

Men kan man bruge en Ipad i DK? Jeg tænker på om den er sim lås og med dansk sprog?

Klovn
Humi skrev:
OleOrm skrev:

Men kan man bruge en Ipad i DK? Jeg tænker på om den er sim lås og med dansk sprog?

Ja den kan du godt bruge her,og når den går i stykker ka du jo tage en tur til ThailandTil hest

Humi
Speedmaster skrev:
Humi skrev:
OleOrm skrev:

Ja den kan du godt bruge her,og når den går i stykker ka du jo tage en tur til ThailandTil hest

Så har jeg en undskyldning for at tage af sted igen Pfft

Spring til debat: