Se indlæg|
Lebara skrabekort købt i butik. Advarsel!!!
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 15/02-2011 15:15
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 852 |
Min kone er startet med at bruge Lebara. Hun købte en startpakke og et skrabekort til en værdi af 100 kr. Jeg synes der er en fælde når man køber skrabekort hos Lebara. Dels prisen på samtaler i Danmark høje og så opkaldsafgiften på 99 øre (normal ved køb på internet 49 øre) Her er priserne på skrabekort: 100 kroner skrabekort købt i butik 99 øre per minut til Danmark mobil og fastnet 25 øre per SMS i Danmark Udlandet fra 9 øre (se i øvrigt prisliste) 99 øre i opkaldsafgift 200 kroner skrabekort købt i butik 49 øre per minut til Danmark mobil og fastnet 20 øre per SMS i Danmark Udlandet fra 9 øre (se i øvrigt prisliste) 99 øre i opkaldsafgift 500 kroner skrabekort købt i butik 29 øre per minut til Danmark mobil og fastnet 20 øre per SMS i Danmark Udlandet fra 9 øre (se i øvrigt prisliste) 99 øre i opkaldsafgift |
|
|
|
| OleOrm |
Lagt på d. 15/02-2011 15:53
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
Det er jo kun de 100 kr der er højere priser på. Hvis du efterfølgende går på nettet, og du opretter dig der og sætter til automatisk optank, så er du nede på de lave priser . |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 15/02-2011 17:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Jeg har fravalgt Lebera,fordi jeg har mange korte samtaler i dk så 49 øre i opkaldsafgift løber op i mange penge. At vi så kan ringe til TH for 9 øre i min. betyder mindre da vi ringer gratis på nettet |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 15/02-2011 18:38
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
kylling skrev: Jeg har fravalgt Lebera,fordi jeg har mange korte samtaler i dk så 49 øre i opkaldsafgift løber op i mange penge. At vi så kan ringe til TH for 9 øre i min. betyder mindre da vi ringer gratis på nettet Muligt der er nogen der ringer gratis på nettet, men for dem der ikke gør, er Lebara billigt. |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 15/02-2011 19:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
Ja, hvis man vil ringe for 9 øre til thailand skal man ind på Lebara hjemmeside og lave automatisk optankning |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 15/02-2011 21:20
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Jeg har Lebara optankning, og på computeren har jeg VoipDiscount. Det er utrolig billigt, gider ikke mere at finde andre alternativer. |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 15/02-2011 23:45
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Jeg har brugt lebara, men er gået over til Lyca, 6 øre pr minut på taletids kort købt i kiosk! Men ellers bruger jeg nettet som de fleste andre herinde! Voip er stadigvæk til at betale, men kvaliteten er blevet dårligere, desværre! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| helligaben |
Lagt på d. 16/02-2011 03:59
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 111 |
Jeg har en Ip telefon med dansk nummer her i Thailand, der er lyden ca perfekt. den skal ikke kobles til computeren eller noget. Skype VOIPbuster osv er lyden blevet fordårlig over den seneste tid. dvs vennerne hjemmfra kan ringe til mig her til alm dansk lokaltakst,. og jeg kan ringe hjem til alm dansk lokaltakst. abonnementet koster 20 kr om måneden at holde vedlige. Men dem der ringer til min thai mobil hjemmefra bruger også Lyca/ lebara og det er virkelig billigt, hvis man KUN bruger til at ringe til thailand. Helligaben Long live the king !
[img]http://lh3.ggpht.com/_5MqBH1uljdI/TGP8k8UwMQI/AAAAAAAAAQ8/siTFo5veVIg/king.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 16/02-2011 06:38
|
jesperfrb skrev: Jeg har brugt lebara, men er gået over til Lyca, 6 øre pr minut på taletids kort købt i kiosk! Men ellers bruger jeg nettet som de fleste andre herinde! Voip er stadigvæk til at betale, men kvaliteten er blevet dårligere, desværre! Hvad er opkaldsprisen pr. gang? |
|
|
|
| on og kent |
Lagt på d. 16/02-2011 08:44
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
SteenJ skrev: [ Hvad er opkaldsprisen pr. gang? Kr. 0,99 ![]() http://www.lycamo...px?lang=DK nogenlunde det samme som leabra. hilsen Kent |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 16/02-2011 11:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
har også bestiltl....er det til at komme igemmen på og er lyden ok sikkert samme standard som lebara men godt nok...tiltaler mig at man kan købe skrabe kort ja kan så også vian ettet |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 16/02-2011 16:48
|
on og kent skrev: SteenJ skrev: [ Hvad er opkaldsprisen pr. gang? Kr. 0,99 ![]() http://www.lycamo...px?lang=DK nogenlunde det samme som leabra. hilsen Kent Eller ca. dobbelt så dyrt.. Stadig er LB billigst. SteenJ |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/02-2011 17:05
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Vi bruger kun lebara, med automatisk optankning. Det er rart at være fri for at skulle bruge computeren plus mange af hendes veninder bruger også lebara, så de snakker gratis sammen. Rar ting når man tænker på hvor længe de kan snakke ![]() |
|
|
|
| DKPete |
Lagt på d. 16/02-2011 17:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 594 |
Også Lebara her......500 holder i 2½ måned sådan cirka |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 16/02-2011 20:30
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Ezal skrev: Vi bruger kun lebara, med automatisk optankning. Det er rart at være fri for at skulle bruge computeren plus mange af hendes veninder bruger også lebara, så de snakker gratis sammen. Rar ting når man tænker på hvor længe de kan snakke ![]() ja, bare de husker at stoppe inden de 30 min. er gået, det kan også være svært at huske når først kagleriet er gået i gang
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 17/02-2011 00:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Talte med Thailand idag på Lyca i 27.56 minutter pris: kr 3,78! Det var hvad der var trukket på min konto. IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

ja kan så også vian ettet