Se indlæg
 Udskriv debat
Hvad hved du om karoke barer i Thailand..?
AndersM
Jeg er godt klar over at man kan komme og synge en sang for 5 bath og drikke sig godt blæst hvis det er det man er til..
NYD SOLEN DEN SKINNER OGSÅ PÅ DIG

dutling68
er der mere at vide da.........Wink
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

AndersM
Jaaaa det vil jeg mene... du har aldrig været på en karoke bar i Thailand....?

Anonym Bruger
hehe tosset spørgsmål som du sikkert allerede kender svarene på Smile men her er alligevel mine erfaringer:

først og fremmest kommer det helt an på stedet, da der findes forskellige typer af karokebarer...nogen er i forbindelse med restauranter, andre ligger fx ved vejkanten m. blikende lamper osv...nogle hoteller har også større installationer m. scene osv..

....men de fleste steder har piger tilknyttet som du så kan vælge at give drinks og derved få deres selskab ved bordet...engang imellem stiller de sig op fx en scene og synger og så kan man give drikkepenge hvis man vil det...de store steder er det i form af en krans man køber og så sætter på pigen...

når du tager hjem vil du typisk blive tilbudt lidt andre service som du så kan afslå el. tage imod...men det er ikke alle steder dette finder sted...

Men vær opmærksom på at de kan være gode til at blanke udlændinge af....og pludselig har du givet drinks i overpris til hele baren...efterhånden som du bliver fuld og mister overblikket kan beløbet ryge i vejret....og hvis du er stiv, alene og på vej hjem så har man ikke meget andet at gøre end betale....så gør fra start opmærksom på at du fx kun giver drinks til én pige og dig selv...tjeck kvitteringerne som plejer at komme løbende...bare et fif hvis du havner på de små steder...større steder har ofte stativer til de tomme flasker så du kan bevare overblikket...dog kan priserne hurtigt stige Smile

thaikurt1
Det er lokal hvor der et katrokeanlæg med skæm og en mikrofon og en masse dvd med forskellig thaisang
som de så kan synge efter her i Pattaya.

Det er godt nok mange år at jeg har være det, som jeg vil
betegne som et fine sted med sofa og stor skæm hvor man fik en bog med div sange man så vælge hvad man ville synge.

Når man kommer indtil lyskurven i Pattaya ved skole og over et lille stykke frem der ligge den.

Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
vandango
Der er også det store karaokee sted på 3. road.

Men med drikkevarer samt leje, og masser af mad, er det en hammer dyr omgang, især når det altid er mig der skal betale.

thaikurt1
vandango
Den kende jeg ikke men nu er det ikke ikke lige mig at skulle høre thai der tro de kan synge.

Desværre er de hyggelig sted hvor der hvad optræder på en scene og synge og så danser
man kunne spiser og drikke rundt omkrig i Pattaya.

Der en lå i modsat end af tirsdag og fredag marked der hvor tony har nu et spisested og bar.

Har mange gange tage nogen af bardame fra den bar jeg kommer med til at hygge med thai sang og mad og drikke
det var dyrt med de fik da en hygge nat uden noget vi var kun venner.

Har også være det med min kone få vi fik drenge det var mere hyggelig en at side på bar hele natten.

Savne de hyggelig sted hvor man kun se live musik og danser

Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

AndersM
Ja så kan jeg godt høre på de indlæg der er kommet, at der også er pæne steder, jeg har kun været på 1 karoke bar, og den var bestemt ikke en af de finere, stedet var det jeg vil kalde et skalkeskjul for et bodel, der kommer kun thai mænd for at købe en pige.
Underligt nok så var alle pigerne pudret så de nærmest så ud som om de var et par timer fra at skulle dø.
Har senere erfaret at thaier syntes at det er så smukt at være hvid.
På den bar jeg har været på er der kun meget unge Lao girl, og de går som varmt brød en kold vinterdag

thaikurt1
AndersM

Nu er jeg ikke nogen Angel

Den katrok bar skulle tilfældig ikke ligge i Pattaya.

Det nok fordi det er billig en at skulle købe der end på en bar for en thai.

Rawirot
thaikurt1 skrev:
vandango
Den kende jeg ikke men nu er det ikke ikke lige mig at skulle høre thai der tro de kan synge.

Desværre er de hyggelig sted hvor der hvad optræder på en scene og synge og så danser
man kunne spiser og drikke rundt omkrig i Pattaya.

Der en lå i modsat end af tirsdag og fredag marked der hvor tony har nu et spisested og bar.

Har mange gange tage nogen af bardame fra den bar jeg kommer med til at hygge med thai sang og mad og drikke
det var dyrt med de fik da en hygge nat uden noget vi var kun venner.

Har også være det med min kone få vi fik drenge det var mere hyggelig en at side på bar hele natten.

Savne de hyggelig sted hvor man kun se live musik og danser

Så det skulle være hyggeligt at sidde påen bar hele natten? Ja så har man da hørt den med. Jeg er glad for at jeg ikke er tvunget til at sidde et sådan sted selv en time . hehe. Nå folk er da heldigvis forskellige. Angel
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk

flauenskjold-by.dk/ Siamren
thaikurt1
Rawirot
Det var den gang at jeg var mere på bar end på mit hotel.

I dag er det så omvendt bruge mere tid hjemme end at gå på
bar med tiden bliver man jo ældre lidt kloger og få familien og andre indtresser.

Rawirot
Ja var det jeg hentydede til. Med alderen er der andre ting der syntes vigtigtWink
Rawirot

AndersM
Jeg har aldrig været i Pattaya..... Nej den bar jeg taler om ligger i Si sonkhran, men er sikker på at der er mange af de små luskede steder i thailand..?

jimmikoldenborg
Jeg røg ind på en i Chiang mai. Kom da også hurtigt ud igen da der pludselig stod 3 unge piger og dansede for mig.

Så lurede jeg at der nok andre tanker end bare ar synge.
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
thaikurt1
Hvor ligger Si sonkhran, Hmmmmmm

Rawirot
Mener det er i nærheden af Mukdahan og Sakon Nakorn i issan
Rawirot

Thjaa
jeg har varet en gang paa en karoke barer i Bangkok

Mig og min makker

det starte ellers find de tilboeg os nogen damer som vil sede ved os vi sage nej tak til dette vi vil bare vaere alene og snakke

naa men d 2 piger som de hade tilbudt os satte sig ved boret ved sigen af os

der gik ikke lang tid foer de 2 piger baade hade en masse MAD og drik ved ders bord det tinke vi safoelti ikke over paa dette tidpung

og de 2 kvinner skulle da ogsaa soenge en sang heletigen
og det blev til mange

vi hade safoelti sport hvad oel koste og fik svar 95 Bath
for en stor som vi godt vil betale

Vi fik baekke 2 oel vaer og da vi ville betale
og skulle ligepluslig af med over 1700 Bath

det kunne vi ikke forstaa for 4 oel af 95 giver jo 380
men det viste sig saa at alt det mad de piger hade spiest var sadt paa vores regning + det de hade drikket for og alle de sang de have sunget 10 Bath per sang
Nu er det sordan at min makker Har formange vender
og der gik ikke 2 minuter foer han var i telefonen
og foer jeg hade sedt mig om stod der 2 meget store thai personer fra militert og forklaret denne karoke barer at de nok heller maate leve vores ragning ragti for ellers!!!

Dette er foeste og siste gang jeg valte at gaa paa en karoke barer I thailand
Livet er forkort til store problemmer

fckguld
Thjaa skrev:
jeg har varet en gang paa en karoke barer i Bangkok

Mig og min makker

det starte ellers find de tilboeg os nogen damer som vil sede ved os vi sage nej tak til dette vi vil bare vaere alene og snakke

naa men d 2 piger som de hade tilbudt os satte sig ved boret ved sigen af os

der gik ikke lang tid foer de 2 piger baade hade en masse MAD og drik ved ders bord det tinke vi safoelti ikke over paa dette tidpung

og de 2 kvinner skulle da ogsaa soenge en sang heletigen
og det blev til mange

vi hade safoelti sport hvad oel koste og fik svar 95 Bath
for en stor som vi godt vil betale

Vi fik baekke 2 oel vaer og da vi ville betale
og skulle ligepluslig af med over 1700 Bath

det kunne vi ikke forstaa for 4 oel af 95 giver jo 380
men det viste sig saa at alt det mad de piger hade spiest var sadt paa vores regning + det de hade drikket for og alle de sang de have sunget 10 Bath per sang
Nu er det sordan at min makker Har formange vender
og der gik ikke 2 minuter foer han var i telefonen
og foer jeg hade sedt mig om stod der 2 meget store thai personer fra militert og forklaret denne karoke barer at de nok heller maate leve vores ragning ragti for ellers!!!

Dette er foeste og siste gang jeg valte at gaa paa en karoke barer I thailand
Velkommen til karoke world-
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Saendaeng
Jeg har været på karoke bar mange gange i Thailand. Både med thai venner og familien. Har aldrig oplevet de store problemer.Og det er da thai kutyme at thaier kommer der og synger. Selvfølgelig findes der nogle dårlige steder. Men det kan der nu også være imellem almindelige barer i Bkk - Pattaya og Patong.

Har altid haft meget sjovt på disse karoke barer.

Det findes jo som lokaler, hvor familien eller venner kan sidder og synge sammen. Eller andre metoder som tage en af værtspigerne med ind og synge med hende. Eller åbne barer hvor der er piger der synger og du kan give hende en krans om halsen, fordi du syntes hun synger godt eller du vil gerne have hendes selskab bagefter. Du kan også selv vælge at synge.

Dette er normalt over hele asien. Thailand - Japan - Kina - Filippinerne og Syd Korea.
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
Top High Class Fashion
Kaoike er mega dyrt hvis man går på de rigtigt
Paco Casa Excuslive Handbags

http://thaidanrej...ejser.html

http://thaidanrejser.blogspot.com
Spring til debat: