Se indlæg|
Bangkok Hospital Koh Samui
|
|
| volfi |
Lagt på d. 03/03-2011 08:38
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 5 |
Efter at have fået totalt ondt i min Iskiasnerve 2 dage før hjemrejsen fra Koh Samui - opsøgte jeg Bangkok Hospital på øen. Efter kort ventetid, blev jeg undersøgt og derefter sendt videre til deres fys.afd. Der fik jeg en times behandling, øvelser inden hjemrejsen og et godt udvalg af smertestillende piller. Efter at jeg hverken kunne stå, gå eller sidde, kunne jeg nu humpe hjem til vores hotel og flyveturen hjem gik smertefrit. Prisen for 2 timers ophold på hospitalet, beløb sig til 1000 kr., som forsikringen har udbetalt. Så alt i alt, kan jeg kun anbefale hospitalet, hvis uheldet skulle være ude. |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 03/03-2011 11:11
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
Hospitalet er efter min mening, super godt. Min kone, som er Dansk sygeplejerske, blev indlagt mens hun var gravid. Vi var noget beklemte ved situationen, men det var super behandling samt service. Min kone var indlagt i 2 dage, og var meget imponeret over niveauet. Regning blev sindsyg høj, men den klarede forsikringen. Faktisk havde vi ikke engang penge op af lommen. Der var en ansat til at kontakte forsikringsselskabet, som klarede det for os. Vh Jimmi Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 03/03-2011 19:35
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
fin nok behandling Når de har fået ok for deres penge.....sam sagt har jeg 3 gange ud af 3 skulle stå og diskutere om et dep på 50000...på tros a man har en forsikring med superdækning...alle gange har det været til mine venner den ene gang sende jeg en anden ven i forvejen i en taxa da jeg skulle ha adgang til hans boks pas ankommer 5 senere med det hele vil ha 50 tusin før de vil scanne min vens hoved mistanke om kraniebrud efter fald i hotellejlighed ædru vel og mærke efter 5 min yderligere fik jeg lov til at ringe til sos som heller ikke forstod hvad problemet var.....næste gang en brystmerter og smerter i vensre arm mastercard gold vil ha penge...desvære ikke nogle af deres nordiske medarbejder...min ven bliver så tosset at vi skrider igen han for at vide han kan prøve at komme igen dagen efter har prøvet vi at forklare at vi kan ringe til sos og de kan bekræfte over for dem men nejj...og sidste oplevelse har jeg skrevet om engang med der skulle falde cash til en der var blevet overfaldetvoldsomt så milten skulle fjernes....havde en ven der ikke kunne for luft han ringede til sos forlods så klarede han den uden at betale men de prøvede han sagde blot at han ingen havde.....og så lad os lige tage Lars fra Ølstykke der sidste år blev Banket til bevistløshed blev kørt til lokalt hospital smidt på en båre og en respirator ved siden a til hans venner for ham overflyttet hvor de så slukker for den senere da han er hjernedød...så burde der ikke være en form for database som man kunne blive registere i i ville med glæde bruge en halv time pr tur så de selv kunne finde ud at ens forsikring forhold....eller en pandetush med police nr....ja eller bare altid ha 50 af de lange i lommen hvis du falder om og så håbe dine lommer ikke er tømt inden du ankommer...eller håb der er en der kender dig hvis uheldet skulle være ude og du ikke selv kan være behjælpelig...eller klag oppe hos buddha....
Redigeret af handy d. 03/03-2011 19:43 |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 03/03-2011 19:55
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
handy, skriver du også om Bangkok Hospital Koh Samui? Hvis det er det samme hospital undrer jeg mig godt nok over at oplevelsen kan være så forskellig.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 03/03-2011 20:05
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
bangkok pattaya hospital sorry det var fordi der var en tråd med forsikringer i thailand.......troede det var en og samme fråd.... ...men som sagt når der først er ok....så superehandling og samme standart som et 4 stjernet hotel.... |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

i ville med glæde bruge en halv time pr tur så de selv kunne finde ud at ens forsikring forhold....eller en pandetush med police nr....ja eller bare altid ha 50 af de lange i lommen hvis du falder om og så håbe dine lommer ikke er tømt inden du ankommer...eller håb der er en der kender dig hvis uheldet skulle være ude og du ikke selv kan være behjælpelig...eller klag oppe hos buddha....