Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej alle.
Min mor har været i thailand, og besøge mig og familien. Hun har en venninde herovre, som hun gerne vil invitere op til sig på ferie i dk.
Jeg lovede så at spørge følgende herinde.
1.
Skal min mor betale garanti på 100.000kr pga hun inviterer en venninde til dk på ferie ? (besøgsvisum)
2.
Hvis venninden selv rejser herop som turist, uden at blande min mor ind i det, skal venninden så alligevel betale garantien ? (turist visum)
3.
Er det bare mig, eller er danmark bare det mest elendige lorteland når det kommer til alt dette papir nusseri pis/papir ?
1. Nej, ikke efter vi gik over til total kun-Schengen-visa for turist visaer
2. Nej
3. Ikke så dårligt mere.
Bemærk at ambassaden kan vælge at afvise veninden med henvisning til at de tror at hun rejser til Danmark for erhverv eller bosætning hvis hun søger som turist/besøgende. Det vil i så tilfælde være op til hende at bevise at hun ikke gør det. Hvis veninden har normalt arbejde i TH og ikke kan siges at have nogen tilknytning til f.eks. dig (er veninden din kæreste, f.eks., vil det normalt ikke ske.