Se indlæg|
Thai - kalender med lærdom.
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 12/03-2011 09:40
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
Hej. For noget tid siden var der en her på sitet, som var i tvivl om helligdage i Thailand. Her er et link til en rigtig god kalender, hvor man samtidig kan se "erstatningsfridage". Der fortælles om helligdagen, og man kan gå ind i de vigtigste og lære mere. http://www.thaiwo.../feast.htm Mvh og god fornøjelse,-Anton |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 12/03-2011 10:21
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Takker al 48 den er god, måske en god ide for web at sætte den fast op så man altid havde den, bare et foreslag.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 12/03-2011 11:23
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
AL 48 Tak for den fine kalender den skal nok blive brugt her i huset da jeg til tids ikke er klar over hvorfor det er helligdage så kan jeg tage kalender frem og læse og lære om de forskellig dage Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Baht-man |
Lagt på d. 16/05-2011 09:22
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
Tak for link til denne gode kalender! Giver en god og nem oversigt på hvornår der er helligdage her i TH.. Kan se der er en imorgen den 17. Buddha Day - så er de fleste af barerne nok lukket.. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 16/05-2011 13:55
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Baht-man skrev: Tak for link til denne gode kalender! Giver en god og nem oversigt på hvornår der er helligdage her i TH.. Kan se der er en imorgen den 17. Buddha Day - så er de fleste af barerne nok lukket.. Underligt nok saa har Guvernoeren i Bangkok magt over hele Thailand paa denne helligdag ved at udstede et dekret om at i morgen er alkoholfri dag for hele Thailand. Politiet faar travlt i morgen med at opkraeve fra diverse barer og restauranter. Men visse steder kan man bare bestille "nahm cha piset Holland" eller hollandsk te paa kande og saa faar man en tekande med Heineken og drikker af kopper. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.