Se indlæg
 Udskriv debat
Sygelig jaloux Ex-mand.
KioSan
Min EX-kone fortalte mig i går at en af hendes søstres, venners bekendte, kender en thaidame,
som er gået fra sin danske mand.

Han er nu åbenbart begyndt at forfølge hende på internettet, som jeg pt forstår det, at skrive hendes
adresse, telefonnummer, mail og måske hende navn, forskellige steder på div forums, med det
resultat at hun der bliver ringet på hendes dør i døgndrift, ringet på hendes telefon i døgndrift og lignende.

Det hedder et eller andet, tror det hedder STALKING

Jeg kender ikke de rigtige info lige nu, men det kommer, om de er gift, skilt, om hun har fast opholdstilladelse, om de har børn, alder osv osv.

Min ex spørger så mig om hvad thaidamen skal gøre. Har I andre her hørt om noget lignende ?

Hun har været hos politiet, men de siger vistnok noget om at det ikke er slemt nok til at de vil køre en sag.

Umiddelbart vil jeg da mene at hun skal kontakte en advokat, og evt få et polititilhold på ham.
Det er jo en form for Ekstrem Chikane fra eks-kærste/manden.

Hører gerne fra andre der kender eller har hørt om noget lign.

Mvh Kim

AL 48
Hej KioSan.
Ja det du beskriver er en rigtig modbydelig ting, og meget svært st gøre noget ved. - Desværre en af internettets muligheder. Men her er en hjemmeside om hvordan man forholder sig og evt. søger hjælp.
http://www.kvinde...alking.htm
Håber i får stoppet ham.
Mvh.,-Anton

Læser i danske aviser i dag om lige det problem som jo kaldes Stalking. Diverse politikere vil have loven lavet om så disse personer straffes hårdere, bla.a. ved at tvangsbehandle psykiatrisk, Jeg syntes vedkommende skal henvende sig til politiet endnu en gang og henvise til sagen i folketinget. Men ellers er der jo den frivillige retshjælp.

Held og lykke fra Skeptikeren

TG950
jo, der er ingen tvivl om at stalking er og vil blive et meget stort problem fremover, så efter min ringe mening så er der kun et at gøre " skær p****n " af ham og kast den for ænderne nede i parken, de vil kunne lide det.

så kan stoddern lære det, kan han Angry
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

chaingmai
nu kender vi kun historien fra en ex-kones,søsters venners bekendte og ved for det første ikke om den er sand, og for det andet hvad er der gået forud,måske har hun tømt hans bank conto det er jo hørt før ikke ? så hvem er skurken ved vi ikke,men nogen er allerede klar til ,at skære p..... af ham lad nu kniven ligge til i kender sandheden, hvis den findesCheers

laodenmark
chaingmai skrev:
nu kender vi kun historien fra en ex-kones,søsters venners bekendte og ved for det første ikke om den er sand, og for det andet hvad er der gået forud,måske har hun tømt hans bank conto det er jo hørt før ikke ? så hvem er skurken ved vi ikke,men nogen er allerede klar til ,at skære p..... af ham lad nu kniven ligge til i kender sandheden, hvis den findesCheers

Forhistorien kan vel være ligegyldig. Hvis /når man reagerer sygeligt. intet retfærdiggør vel dette !
om der skulle være noget som gør, at man skulle være sympati med den forsmåede så er det helt sikkert forsvundet med disse handlinger. Det næste skulle så være at vi forstår 'lystmordere' kunne jeg forstille mig.
Håber hun finder en brugbar vej ud af et sådant forfølgesvandvid.
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

keniko
KioSan skrev:
Min EX-kone fortalte mig i går at en af hendes søstres, venners bekendte, kender en thaidame,
som er gået fra sin danske mand.

Han er nu åbenbart begyndt at forfølge hende på internettet, som jeg pt forstår det, at skrive hendes
adresse, telefonnummer, mail og måske hende navn, forskellige steder på div forums, med det
resultat at hun der bliver ringet på hendes dør i døgndrift, ringet på hendes telefon i døgndrift og lignende.

Det hedder et eller andet, tror det hedder STALKING

Jeg kender ikke de rigtige info lige nu, men det kommer, om de er gift, skilt, om hun har fast opholdstilladelse, om de har børn, alder osv osv.

Min ex spørger så mig om hvad thaidamen skal gøre. Har I andre her hørt om noget lignende ?

Hun har været hos politiet, men de siger vistnok noget om at det ikke er slemt nok til at de vil køre en sag.

Umiddelbart vil jeg da mene at hun skal kontakte en advokat, og evt få et polititilhold på ham.
Det er jo en form for Ekstrem Chikane fra eks-kærste/manden.

Hører gerne fra andre der kender eller har hørt om noget lign.

Mvh Kim

Han opfører sig thaipigerne gør i Thailand, overfor deres farang mænd!

Herudover bør vi nok kende hele historien. Som tidligere er nævnt, kunne hun måske have tømt hele hjemmet mv. og han ønsker noget tilbage???

K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

Spring til debat: