Se indlæg|
NY FIREFOX 4
|
|
| VIP |
Lagt på d. 22/03-2011 10:43
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
Frigivet idag iflg. medierne. http://www.mozill...irefox/RC/ Har selv lige hentet den. Det ser lovende ud
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 22/03-2011 13:55
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
VIP Kan bare ikke finde ud af forskel på den Har installerer den Mange tak mvh thaikurt1 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| BentBP |
Lagt på d. 22/03-2011 17:02
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 213 |
Jo der er lidt thaikurt1 , hvis du kigger oppe ved søgelinien , både på venstre og højre side , har også lige installeret version 4 . Kan i have en forsat god aften , og ja nu er det jo nat i Thailand . ![]() |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 23/03-2011 08:46
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
thaikurt1 skrev: VIP Kan bare ikke finde ud af forskel på den Har installerer den Mange tak mvh thaikurt1 Umiddelbart virker den hurtigere, som de også havde lovet. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| lbob |
Lagt på d. 23/03-2011 20:41
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 62 |
Personligt syntes jeg at version 3.6 er meget bedre. I 4.0 er der fx ikke længere en statusbar, ligesom mange add-ons heller ikke virker (ikke Mozillas skyld, men alligevel irriterende). Mit råd er derfor at vente med at opgradere til der er kommet mere styr på de åbenlyse mangler. |
|
|
|
| TigerZ |
Lagt på d. 24/03-2011 05:44
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 59 |
lbob skrev: Personligt syntes jeg at version 3.6 er meget bedre. I 4.0 er der fx ikke længere en statusbar, ligesom mange add-ons heller ikke virker (ikke Mozillas skyld, men alligevel irriterende). Mit råd er derfor at vente med at opgradere til der er kommet mere styr på de åbenlyse mangler. Du kan tilføje statusbaren i indstillinger. De addons jeg bruger til at optimere effektiviteten af browseren fungere stadigt for mig |
|
|
|
| lbob |
Lagt på d. 24/03-2011 07:47
|
|
Tak for den oplysning, men jeg venter nu stadig, da det drejer sig om 1/3 af mine add-ons. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 24/03-2011 08:27
|
lbob skrev: Tak for den oplysning, men jeg venter nu stadig, da det drejer sig om 1/3 af mine add-ons. Disse add-ons er nogle, der laves af frivillige, og de holder ofte op med at virke, hvis man opgradere til en ny firefox version for hurtigt, da de frivillige jo derefter selv skal opgradere deres add-on. Man kan selv hacke dem, men det er noget bøvlet, så jeg plejer bare at vente, selvom det er irriterende. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| lbob |
Lagt på d. 24/03-2011 08:35
|
|
Disse add-ons er nogle, der laves af frivillige, og de holder ofte op med at virke, hvis man opgradere til en ny firefox version for hurtigt, da de frivillige jo derefter selv skal opgradere deres add-on. Ja, som jeg skrev i mit første indlæg, ved jeg godt at Mozilla ikke skal lægges til last for problemet, men det gør det jo ikke mindre irriterende. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 24/03-2011 11:14
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Er der nogen af jer der bruge Firefoxs 4 der har haft problemerne i dag Jeg har selv haft svært ved at komme på den skriver hele tiden der er et problemen og derfor må lukke ned Når jeg så er kommet på så går ikke langt tid før jeg få sammen besked mvh thaikurt Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 24/03-2011 11:22
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Ingen probllemmer her med det, men alle mine faner kan jeg ikke gemme på den ene computer, mens det går fint på den anden. Jeg synes den køre upåklagelig firefox er bare noget der rykker Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 24/03-2011 11:44
|
thaikurt1 skrev: Er der nogen af jer der bruge Firefoxs 4 der har haft problemerne i dag Jeg har selv haft svært ved at komme på den skriver hele tiden der er et problemen og derfor må lukke ned Når jeg så er kommet på så går ikke langt tid før jeg få sammen besked mvh thaikurt Ja, jeg har flere gange oplevet, at den ikke kan finde siden, så der må være en fejl i den. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 24/03-2011 15:31
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Har ingen problemer med den, andet end at nogle plugins ikke virker i den nye version, men det kommer vel senere. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.