Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
jeg har nu nogle gange været nede hos min kæreste i thailand, men grundet arbejdet har jeg ikke tid til at rende så meget i øjeblikket. Jeg har fået en til at garantere for hendes ophold i sverige da jeg ikke orker US i danmark, det kan vi gøre næste gang når hun kan bevise at hun har overholdt reglerne i det første schengen visum.
mit spørgsmål går på om vi bare gør som i gamle danmark, at jeg for sendt en skriftlig ansøgning afsted og hun tager den og sit pas med på den svenske ambasade i BKK og derfra ansøger om turistvisum?
jeg har hørt at det kun tager ca. 1 uge at få visum til sverige. så hvis jeg faxer invitationen der ned er hun her om 2 uger.
Min forlovede, men jeg bor jo i Thailand, har både haft schengen-visum og har stadig 10 års visum til USA (max 3 mdr ad gangen, vist), begge garanteret af hendes far.
Er det så lettere for mig at tage hende med på besøg i DK som ven, end at søge besøgs-visum på grundlag af ægteskab, altså når vi er gift (hvor det skal igennem US)?
Har noge erfaringer med det? (Vi har egen virksomhed, men ingen milioner i banken...)
"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget."