Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Loy Kratong
|
|
| Frank |
Lagt på d. 25/03-2011 22:36
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Jeg så lige samme fænomen i en musikvideo med Pink. Er det udbredt andre steder eller hur? ![]() |
|
|
|
| maichai |
Lagt på d. 26/03-2011 04:48
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 277 |
Frank hvad mener du ? er det en dårlig joke eller er du på fredagsspruttenMVH MAICHAI ![]() Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser. เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา |
|
|
|
| waree |
Lagt på d. 26/03-2011 05:49
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 304 |
4 dage for tidlig APRILSNARE![]() |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 26/03-2011 05:59
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
maichai skrev: Frank hvad mener du ? er det en dårlig joke eller er du på fredagsspruttenMVH MAICHAI maichai--LOY KRATONG---Er det dig der er på fredagsspruten
Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 26/03-2011 06:03
|
|
waree skrev: 4 dage for tidlig APRILSNARE ![]() Hvordan gik det med fingerregningen i skolen??--ifölge min kalender, er der 6 dage til 1. april
Mvh Ingolf
|
|
|
| maichai |
Lagt på d. 26/03-2011 10:19
|
|
![]() INGOLF SKREV maichai--LOY KRATONG---Er det dig der er på fredagsspruten Hvordan gik det med fingerregningen i skolen??--ifölge min kalender, er der 6 dage til 1. april INGOLF når du nu er så god til fingerregning forstår jeg ikke hvad du mener men måske mente du lørdagssprutten eller kender du ikke tiden og dagene her i LOSJA man skal ikke kaste med sten når man selv bor i et glashus det var langt oppe af lørdag formiddag jeg skrev og jeg forstår stadig ikke hvad Frank mente men Ingolf nu når du er så klog kan du så ikke forklare mig det Hav en god lørdag aften allesammen her er pisseregnvejr eller øl vejr her på Phuket ![]() MVH MAICHAI ![]() Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser. เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 26/03-2011 10:34
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
Med en ordentlig "efterbrænder" er det jo sprutten fra fredag aften/nat man nyder godt af lørdag morgen. Så ikke helt forkert.![]() |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 26/03-2011 10:38
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Må indrømme! Jeg forstår heller ikke spørgsmålet. Kan det uddybes? IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| maichai |
Lagt på d. 26/03-2011 10:42
|
|
![]() AL 48 skrev Med en ordentlig "efterbrænder" er det jo sprutten fra fredag aften/nat man nyder godt af lørdag morgen. Så ikke helt forkert OK AL 48 har du forstået hvad Frank mente ? eller taler du bare i sprut tåger ![]() MVH MAICHAI ![]() Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser. เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 26/03-2011 10:50
|
Spruttåger. Har heller ikke fattet meget af tråden. Men måske har han glemt et link. Mvh.,-Anton |
|
|
|
| maichai |
Lagt på d. 26/03-2011 10:56
|
|
Ja jeg håber sku snart Frank vågner op i DK og forklarer det hele eller kan INGOLF måske ![]() MVH MAICHAI ![]() Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser. เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 26/03-2011 11:20
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Jeg læser, at Frank har set noget, der ligner Loy Kratong i en musikvideo fra Pink, og han spørger derfor, om der findes noget, som ligner Loy Kratong i andre dele af verden. Hilsen, Robert |
|
|
|
| maichai |
Lagt på d. 26/03-2011 12:28
|
|
Robert skrev Jeg læser, at Frank har set noget, der ligner Loy Kratong i en musikvideo fra Pink, og han spørger derfor, om der findes noget, som ligner Loy Kratong i andre dele af verden. ![]() Jamen kære Robert så har du fået mere ud af det end mig og visse andre Men lad os nu høre Franks historieFor for mig lyder det som volapyk forsat god lørdag MVH MAICHAI ![]() Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser. เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 26/03-2011 12:42
|
Hvis man ved hvad Loi Krathong er, så forstår man det lidt bedre. Her er et link til Thai Calendar, og når man går ned til 10. november kan man klikke sig ind og læse alt om det. http://www.thaiwo.../feast.htm God fornøjelse. |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 26/03-2011 13:32
|
|
Jeg takker for interessen for mit alkoholindtag. Til de som som er interesserede kan jeg oplyse, at jeg har lige åbnet dagens første Grønne Tuborg. Den smager godt, og det bliver ikke den sidste.![]() Spørgsmålet handler Loy Kratong, som der står i overskriften. Altså fænoment med at man sender en luftballon med lys i til himmels. Findes det andre steder end i Thailand? Jeg må indrømme, at det kan være lidt svært at forstå, hvis man blot klikker på linket uden at se på overskriften. Jeg håber vi har alle med nu, ellers må I lige spørge. Jeg fandt videoen med Pink på youtube, se 3:07. Meget passende hedder den Raise Your Glass. Skål! |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 26/03-2011 13:36
|
|
NB: Det er da rart at der er nogen som er ædru, og som kan passe butikken, mens vi andre får en lille en til ganen.![]() |
|
|
|
| maichai |
Lagt på d. 26/03-2011 13:55
|
|
Først Tak til Frank nu forstår jeg meget bedre det var sku lidt SORT ![]() og til AL 48 som skrev Hvis man ved hvad Loi Krathong er, så forstår man det lidt bedre. Her er et link til Thai Calendar, og når man går ned til 10. november kan man klikke sig ind og læse alt om det. Det var jo lige som det jeg vidste med november har oplevet det mange mange gange Men er vi i november nu næ vi er i slutningen af marts så forviringen var TOTAL men OK nu forstår jeg ha haGod lørdag aften til alle SKÅLMVH MAICHAI ![]() Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser. เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 26/03-2011 16:08
|
Frank. Loi Krathong er ikke disse lysposer, men en festival hvor man sender lys osv. ud at sejle. Læs evt. mit svar nr. 14. Lysposerne som på videoen bliver mere og mere udbredt. Herhjemme i DK er de også ved at komme. Her kaldes de himmellanterner og kan købes hos BK shoppen.dk. Hvis du googler "skylanterns" ser du en masse. Jeg har også set at man herhjemme kan få dem med brandhæmmende papir. Mvh.,-Anton |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 26/03-2011 17:01
|
|
AL 48 skrev: Frank. Loi Krathong er ikke disse lysposer, men en festival hvor man sender lys osv. ud at sejle. Læs evt. mit svar nr. 14. Lysposerne som på videoen bliver mere og mere udbredt. Herhjemme i DK er de også ved at komme. Her kaldes de himmellanterner og kan købes hos BK shoppen.dk. Hvis du googler "skylanterns" ser du en masse. Jeg har også set at man herhjemme kan få dem med brandhæmmende papir. Mvh.,-Anton Du har sikkert ret, og tak for svar. ![]() Men en del af de lanterner, der sendes afsted til Loy Kratong, stiger nu til vejrs: |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 27/03-2011 18:10
|
|
Ja, man sender op de her lanterner ved Loy Krathong og andre festligheder også, og det blivet nu efterabet andre steder i verden. Bare ikke så smart, når man i vesten sender dem op midt i byen---de rammer en väg og falder ned og tänder ild--så hjälper det jo ikke så meget, at de er lavet av brandhämmende papir! Godt de fik det skåret ud i pap FRANK, så nu forstår til og med maichai pointen --bedre sent eller aldrig
Redigeret af ingolf d. 27/03-2011 19:05 Mvh Ingolf
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Frank hvad mener du ? 

INGOLF når du nu er så god til fingerregning forstår jeg ikke hvad du mener men måske mente du lørdagssprutten eller kender du ikke tiden og dagene her i LOS
Ja jeg håber sku snart Frank vågner op i DK og forklarer det hele eller kan INGOLF måske 

Først Tak til Frank nu forstår jeg meget bedre det var sku lidt SORT 
Det var jo lige som det jeg vidste med november har oplevet det mange mange gange