Se indlæg
 Udskriv debat
Gode skoler i Isaan
bannok
Er der nogen der kender nogle gode skoler i Isaan, min datter bliver 6 år her til maj, så vi leder efter en god skole hun kan gå på.
Jeg har hørt at der er nogle danske lærere i Roiet eller der omkring.

Jeg leder efter en skole hvor der undervises i engelsk på med gode elgelske lærere, hvis der undervises i dansk også ville det være perfekt.

Jeg bor i Yasothon provins, så hvis nogen kender en god skole omkring Yasothon vil jeg gerne høre om den.

maichai
Hehe-guy
Sikke en over skrift
Bla bla bla
ISAAN er godt nok stort
MVH MAICHAI
Phone......

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.

เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย
แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา

rinpoche
Hvis Isarn er så stor, så burde der være mulighed for nogle brugbare anbefalinger.

Dem har du så ikke, hvorved dit indlæg er ???
Jeg tror selv du ved hvad det er.

maichai
Rinpoche skrev
Hvis Isarn er så stor, så burde der være mulighed for nogle brugbare anbefalinger.

Dem har du så ikke, hvorved dit indlæg er ???
Jeg tror selv du ved hvad det er.
Hello....
Jamen kære Rinpoche
Det jeg mente med isaan er stort er jo at der er jo lidt forskel på om man lever i en landsby eller en storby i isaan
Read the rules Vi bor jo fek. 42 km udenfor Chayiaphum så hvis mine børn skulle starte i skole inde i storbyen bliver det en meget lang skoledag
MVH MAICHAI
Phone......

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.

เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย
แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา

bannok
Jeg ved ikke hvor mange brugere af Dansk-Thai bor i Isaan, men jeg går ud fra at der er et par stykker, og måske har de børn der går i skole.
Jeg ville blive meget glad hvis de kunne dele lidt erfaringer med skoler i Isaan (omkring Yasothon og Ubon), men andre steder har også interresse. Jeg tænker især på skoler hvor børnene kan lære engelsk på højt niveu.

Jeg har også overvejet muligheden at leje en lejlighed tæt på en god skole, hvis den ligger for langt væl fra vores hjem( over 100 km.)

Spring til debat: