Se indlæg|
Jonglerer med hvæsende Cobra-slanger
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 06/04-2011 18:23
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Klippet, der har cirkuleret på diverse videotjenester verden over gennem nogen tid, viser en mand, der tydeligvis kan sit kram. Helt uforstyrret fejer han løs blandt hundrevise af sure cobraslanger, som han tager fat i og kaster tilside, så han kan komme til med fejekosten. Sure kunder Det er tydeligvis ikke alle slangerne, der er helt tilfredse med at blive flyttet rundt på. Men de får ikke en hugtand til jorden. Muligvis har slangerengøringsmanden benyttet sig af, at cobraer er kold-blodede, og sørget for at gøre rent tidligt om morgenen, hvor det stadig er koldt og slangerne ikke bevæger sig så hurtigt. Eller også er han bare superhurtig og har prøvet det mange gange før. Link: http://ekstrablad...532806.ece Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 06/04-2011 18:29
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
han er sku da ikke helt rask
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 06/04-2011 20:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
kold-blodede eller ej, jeg skal fanme ikke nyde noget. i et tv show på thai kanalen igår aftes var der et show med en tæmmer der ville vise hvordan man kyssede en kobra oven på hovedet, og det lykkes ham uden at blice bidt, gys- gys siger jeg bare. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 07/04-2011 03:37
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
prøv at læse kometarene til klippet på eb det er da humor..
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 07/04-2011 07:49
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
fy for sa....
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.