Se indlæg|
Sjov bilder fra thailand og ledt exter
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 08/04-2011 22:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
Nogen af disse bilder er blevet sendt til mig af min ven ander har jeg selv tage Haaber at nogen af dem kan give jer en lille griner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Min step datter ![]() Og saa lige en jeg fandt paa naettet
Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| Humi |
Lagt på d. 09/04-2011 23:44
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 124 |
![]() |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 10/04-2011 08:39
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Thjaa skrev: Nogen af disse bilder er blevet sendt til mig af min ven ander har jeg selv tage billedet af Miss Phuket, er det svigermor ![]() ( sorry, kunne ikke lade være )
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 10/04-2011 10:25
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
TG950 skrev: Thjaa skrev: Nogen af disse bilder er blevet sendt til mig af min ven ander har jeg selv tage billedet af Miss Phuket, er det svigermor ![]() ( sorry, kunne ikke lade være )Nej tg det da Thjaa's dame kan du kke se det?
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| waree |
Lagt på d. 10/04-2011 11:19
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 304 |
![]() Miss Phuket skal dog kun vendes |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.