Se indlæg
 Udskriv debat
hunde venligt hotel søges
lilleper
hej er der nogle der kender et hotel
helst i jomtien som er hunde og børne venligt uden det koster en formue Sleeping

buffalo
ææææh det er da vel forhåbentlig en jokeCheersingen der er ved deres fulde slæber da vel FIDO med på ferie i Thailand.......der er rabies......min bedste ven må på ferie hos gode venner mens vi hygger os i LOS............det andet er da vist ikke helt gennemtænkt.............jeg vil holde min mening om det for mig selv for ikke at få 3 røde jordbær på en gang............hunden har ingen glæde af en sådan tur,jeg ville ikke udsætte min hund for den slags
Stol aldrig på en prut
]

natty
buffalo, nu er det jo ikke sikkert, at det er en dansk hund, måske er den "bosat" i Thailand.?Grin
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

lilleper
helt rigtigt det en lille thai puddel og vi har ingen pasnings muligheder i vores by så den må med en tur til pat når vi vil til stranden

så der må da være andre der tar hunden med når de tar en weekend til pat

FCKdk
Tror nok, det ville være nemmere at finde et leje- rækkehus eller leje-villa, hvor man tillader hund! Har ikke lige set et hotel eller guesthouse, der ligefrem annoncerede med mulighed for hundeophold....Wink

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

sony
buffalo skrev:
ææææh det er da vel forhåbentlig en jokeCheersingen der er ved deres fulde slæber da vel FIDO med på ferie i Thailand.......der er rabies......min bedste ven må på ferie hos gode venner mens vi hygger os i LOS............det andet er da vist ikke helt gennemtænkt.............jeg vil holde min mening om det for mig selv for ikke at få 3 røde jordbær på en gang............hunden har ingen glæde af en sådan tur,jeg ville ikke udsætte min hund for den slags

Må nok give buffalo ret, synes også det er hammer synd at tage en hund med, og især til pattaya hvis du kun skal bo på hotel. Og lade den komme med på stranden ville være selvmord for hunden.

Men ok er en puddel en hund? troede kun det var en pudseklud hæ hæ Ok en joke men uanset hvilket dyr så er det forkert at tage det med til thailand hvis man ikke lige skal flytte permanent dertil.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

ingolf
LILLEPER bor i Thailand med sin hund---nu skal han en tur til Pattaya/Jomtien og har ingen som kan passe hunden, så han har tänkt at tage den medSmile
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

AL 48
lilleper skrev:
helt rigtigt det en lille thai puddel og vi har ingen pasnings muligheder i vores by så den må med en tur til pat når vi vil til stranden

så der må da være andre der tar hunden med når de tar en weekend til pat

Det er der også. Jeg havde selv min hund ( Griffon) med fra DK i 7 uger for 3 år siden. Der havde Donna, hunden og jeg også 1 uges ferie i Pattaya på hotel. Ingen problemer i det. Receptionisten så dog gerne at hunden var i sit transportbur ud og ind af hotellet til værelset. Det kostede ikke ekstra, da jeg kunne fremvise papirer og internationalt hundepas m. billede. Hunden nød det ligesom os andre,- og tog absolut ingen skade. Man skal dog lige passe lidt på de store løse hunde,- så måtte hun bæres hvis de blev for "nysgerrige".
Anderledes svært i Bangkok,- men i Nong Bua Lamphu heller ingen problemer, og ingen ekstra pris.
Mvh.,-Anton

Henik
Agoda.com der kan du i søge kriterier sætte flueben i husdyr og der vil du så få de hoteller frem som tillader husdyr, plus at deer bare de billigeste på markedet

Spring til debat: