Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
har en veninde som har købt en dovado router men jeg kan ikke få skidtet til at virke..
er der nogen som har en idiot sikker vejliedning..?
takker
mvh
Bjarne
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
det er en Dovado 3gn.. men hun bruger netværkskabel og jeg har fulgt anvisningerne og alligevel funger skidtet ikke..? nogen andre bud eller bedre bud
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
b_j3ns3n skrev:
det er en Dovado 3gn.. men hun bruger netværkskabel og jeg har fulgt anvisningerne og alligevel funger skidtet ikke..? nogen andre bud eller ..........
Kan det måske skyldes dette her :
Firmwareopdatering: Efter opdateringen af routeren, skal den sættes op forfra. Det gør du ved at følge installationsvejledningen der følger med routeren.
Den finder du her >
http://www.3.dk/P...opdatering
.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]
Yes Yes alt det har jeg gjort men lige lidt hjælper det..?