Se indlæg|
kørsel
|
|
| avon |
Lagt på d. 27/05-2011 18:35
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
er der noget der hvad det koster at køre fra chiang mai lufthavn til chiang rai med 4 personer med kuffer |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 27/05-2011 18:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Fra lufthavn til Busstation vil jeg tro 150 baht for alle og så Luxsus bus til CR 263 baht pr. stk. ? men vil tro ca 200 i almindelig Bus ? God tur |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/05-2011 22:36
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Vi plejer, at leje en mini bus med driver,når vi skal ned og besøge Hugo,eller andet i Chiang Mai-og det giver vi omkring 3000 baht for-og så stopper han.når vi ønsker det og er med hele dagen-så det syntes vi er ok. i og med, at det jo giver en vis frihed for, hvor og hvornår man ønsker at stoppe osv. Men ok.-det er selvfølgelig også en anden pris end bussen. |
|
|
|
| olejensen |
Lagt på d. 28/05-2011 10:35
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 276 |
brianmarinus skrev: Vi plejer, at leje en mini bus med driver,når vi skal ned og besøge Hugo,eller andet i Chiang Mai-og det giver vi omkring 3000 baht for-og så stopper han.når vi ønsker det og er med hele dagen-så det syntes vi er ok. i og med, at det jo giver en vis frihed for, hvor og hvornår man ønsker at stoppe osv. Men ok.-det er selvfølgelig også en anden pris end bussen. Hvis i har minibussen hele dagen er prisen så incl. tilbage til Chaing Rai? |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 28/05-2011 10:40
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
brianmarinus skrev: Vi plejer, at leje en mini bus med driver,når vi skal ned og besøge Hugo,eller andet i Chiang Mai-og det giver vi omkring 3000 baht for-og så stopper han.når vi ønsker det og er med hele dagen-så det syntes vi er ok. i og med, at det jo giver en vis frihed for, hvor og hvornår man ønsker at stoppe osv. Men ok.-det er selvfølgelig også en anden pris end bussen. Nu er det jo ikke en heldag tur det drejer sig om.... HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 28/05-2011 11:07
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
avon skrev: er der noget der hvad det koster at køre fra chiang mai lufthavn til chiang rai med 4 personer med kuffer Nu har jeg ikke prøvet at køre den nævnte tur, men den ser ud til at være på ca. 200-250 km. Fire personer med kufferter vil få meget trange kår i en almindelig bil, så en minibus er nødvendig. Mit gæt vil være en pris på mellem 2.500 og 3.500 baht inklusiv alt. Du kan fx. kontakte http://www.rubyca... for at høre om deres præcise pris. ![]() |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 28/05-2011 16:08
|
|
Frem for Minibus foretrekker jeg nu de Grønne luxusbusser ? Gode sæder og god benplads kun 3 sæder på tværs +2 og +1. Toilet. Men hvor kommer i fra ?? er det fra BK så flyv dog til C R ? det er vist næsten samme pris med Air Asia mener jeg ? Vi har nogle gange fløjet til C R og så Bus til C M og fly tilbage til B K. |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 28/05-2011 16:11
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Grønne Luksus busser - kan vi ikke lige høre lidt mere om dem? Har man dem for sig selv? ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/05-2011 19:24
|
|
olejensen skrev: brianmarinus skrev: Vi plejer, at leje en mini bus med driver,når vi skal ned og besøge Hugo,eller andet i Chiang Mai-og det giver vi omkring 3000 baht for-og så stopper han.når vi ønsker det og er med hele dagen-så det syntes vi er ok. i og med, at det jo giver en vis frihed for, hvor og hvornår man ønsker at stoppe osv. Men ok.-det er selvfølgelig også en anden pris end bussen. Hvis i har minibussen hele dagen er prisen så incl. tilbage til Chaing Rai? Ja, det er frem og tilbage-sidst kørte vi ved 08. tiden om morgenen og var tilbage ved 22. tiden om aftenen. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 28/05-2011 19:46
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
avon skrev: er der noget der hvad det koster at køre fra chiang mai lufthavn til chiang rai med 4 personer med kuffer Da du skriver Chiang Mai lufthavn, hvorfor så ikke flyve direkte til Chiang Rai? Men I kommer måske et andet sted fra end Bangkok? Redigeret af natty d. 28/05-2011 19:53 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 28/05-2011 20:05
|
|
Ja undskyld Frank men jeg mener at de Grønne Busser er forholdsvis nye ?? Og desvære fik jeg ikke taget noget info om dem. Vi købte biletter inde på busstationen ved natmarkedet og så blev vi kørt ud til den nye Busstation i udkanten af byen ? tror den er åbnet i år ?? Men vi må nok have Brianmarinus ud og undersøge ![]() |
|
|
|
| avon |
Lagt på d. 28/05-2011 20:36
|
vi kan spare 5000 THB og og flere flyve afgange at vælge i mellen ,hvis vi flyver til chiang mai Ps vi flyver fra bangkok |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/05-2011 21:14
|
|
sank skrev: Ja undskyld Frank men jeg mener at de Grønne Busser er forholdsvis nye ?? Og desvære fik jeg ikke taget noget info om dem. Vi købte biletter inde på busstationen ved natmarkedet og så blev vi kørt ud til den nye Busstation i udkanten af byen ? tror den er åbnet i år ?? Men vi må nok have Brianmarinus ud og undersøge ![]() http://www.thaize...hiang-rai/ Den nye busstation åbnede sidste år-slutningen af året. |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 28/05-2011 21:43
|
|
Tak Brian vi var lidt forvirret den nye terminal have vi ikke prøvet før. Men avon har du set at Air asia har billig afgange ? jeg mener at vi gav næsten samme pris til C R og fra C M ? |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/05-2011 03:07
|
|
sank skrev: Tak Brian vi var lidt forvirret den nye terminal have vi ikke prøvet før. Men avon har du set at Air asia har billig afgange ? jeg mener at vi gav næsten samme pris til C R og fra C M ?Man skal ihvertfald lige chekke,for der er 3 forskellige priser på samme dag-afhængig af,hvornår på dagen man flyver-og de spånder fra-tror det er 1500 baht og helt op til 7-9000 baht. Så det skal man lige være opmærksom på. |
|
|
|
| avon |
Lagt på d. 29/05-2011 10:43
|
sank skrev: Tak Brian vi var lidt forvirret den nye terminal have vi ikke prøvet før. Men avon har du set at Air asia har billig afgange ? jeg mener at vi gav næsten samme pris til C R og fra C M ?da jeg var inde og kikke koste det samme, pris som thaiairways hvis man have kuffer med hver. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Fra lufthavn til Busstation vil jeg tro 150 baht for alle og så Luxsus bus til CR 263 baht pr. stk. ? men vil tro ca 200 i almindelig Bus ? God tur

Ja undskyld Frank men jeg mener at de Grønne Busser er forholdsvis nye ?? Og desvære fik jeg ikke taget noget info om dem. Vi købte biletter inde på busstationen ved natmarkedet og så blev vi kørt ud til den nye Busstation i udkanten af byen ? tror den er åbnet i år ?? Men vi må nok have Brianmarinus ud og undersøge