Se indlæg|
Kvickly sælger billig telefontid
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 01/09-2004 23:04
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hejsa, Jeg fandt lige en interessant artikel på Politiken omkring IP-telefoni: http://www.politi...eID=333887 Det begynder at se ud som ud at IP-telefoni er ved at slå lidt breddere i gennem
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| km |
Lagt på d. 02/09-2004 10:43
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 69 |
Det ser interessant ud, med de kan stadig ikke konkurere med Skype for at ringe til Thailand (ca. 80 øre til mobiltlf på landet). Men måske/sandsynligvis kommer de ned til lidt mere konkurencedygtige thaipriser senere. Det er i hvert fald værd at holde øje med. Hilsen. Kala |
|
|
|
| chang |
Lagt på d. 02/09-2004 12:22
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 157 |
hej webmaster og kalamark det kan godt værer det ikke er lige så billigt som skype men tænk lige på at man slipper for at betale fastnet forbindelse hos tdc og det er sku også en slat penge. ok man skal betale 20kr i månende men det kan jeg godt betale. jeg tror det godt kan betale sig i sidste ende ,jeg overvejer det meget kræftigt for jeg vil simpelhen ikke betale så meget for bare at have en fastnet forbindelse ved tdc, selv om jeg ikke bruger dem jeg har ACN pt. men hvis jeg kan slippe for at betale over 300kr pr kvatal til tdc så er det sku ok, og sidst og ikke mindst det er sku billiger ind ACN der´s takster her i danmark. m.v.h. chang ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 02/09-2004 17:04
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hejsa Jeg har for ca. 14 dage siden åbnet en konto hos [url]www.telefin.dk[/url]. Jeg havde ingen fastnet telefon og har derfor når vi skulle ringe til Thailand ringet mobil/mobil eller Skype out, men min kone kan ikke rigtigt finde ud af det med computeren. Så er ip telefoni en god løsning, 9 øre i min. i dk og 1,14 kr. pr. min. til mobil i Thailand men kun 20 kr. pr. måned i abonoment. Og computeren skal ikke være tændt, jeg har prøvet at downloade samtidig med at jeg talte i telefon det fungerede også godt. John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| km |
Lagt på d. 02/09-2004 17:16
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 69 |
Telefin ser fin ud, og så kan man bruge skype til Thailand hvis man skal ringe til bøvlandet, hvis man vil spare de penge. Minutprisen er ihvertfald meget fornuftig. Hilsen. Kala |
|
|
|
| chang |
Lagt på d. 03/09-2004 02:35
|
|
hej john har du prøvet at modtage et opkald med telefin, altså fra en der ikke har internet ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 03/09-2004 10:40
|
|
Hej Chang Hvis du mener et opkald fra en der feks. bruger tele danmark som udbyder så er svaret - ja det gør jeg dagligt. Det virker fuldstændigt som en normal telefon (det er en normal telefon) den køre blot gennem en slags modem hvor de analoge signaler bliver omsat til digitale. John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| chang |
Lagt på d. 04/09-2004 14:38
|
|
hej john ja det var det jeg mente. hvad med kvatal afgifter dem skal man ikke betale til teledanmark, lige som man skal ved ACN vel der er kun de 20kr pr månede????? og så er der lige det med om der´s priser jeg har for to dage siden sendt TELEFIN en mail om der´s priser er med moms eller hvad, men jeg har ikke hørt noget fra dem ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 04/09-2004 15:01
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
kan man have adsl og sammen tidigt slippe for at betale abo. hos tdc. |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 04/09-2004 16:58
|
|
Hej Telefins priser på deres hjemmeside er incl. moms. Opkoblingen foregård således: Man skal have en internetopkobling, jeg er ikke sikker på minimums hastigheden tror nok det er 128 mb. Om man kan have adsl uden at have telefon abonement ved jeg ikke, jeg bruger webspeed som kører over hybridnettet. Telefin skal have 20 kr. om måneden, din internet opkobling er dem uvedkommende. Oven i disse priser skal man enten anskaffe sig en IP telefon eller købe en adapter. Hvis man køber en adapter kan man bruge en ganske alm. telefon. Hvis man rejser til udlandet kan man tage adabteren med (den fylder som en pakke cigaretter) og hvis man bor på et hotel med internetopkobling så har man sit danske telefonnummer med sig, det vil sige at man kan ringe til Danmark for hvad et lokal opkald koster (9 øre) via en telefon og sin adabter i hele verdenen. John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 06/09-2004 00:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Man kan ikke have adsl uden at have tlf abon ved tdc men det kan man ved de andre udbydere f.eks. tele som ogsaa tilbyder en højere hastighed til samme pris. |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 06/09-2004 00:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
der skulle have stået Tele2 |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 17/10-2004 19:39
|
|
nu er det lidt siden kvikly startede hvem har forsøgt og virker det |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/10-2004 20:58
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Surin hvad var det lige at kvikly har startet på, dummebamsen |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 18/10-2004 06:43
|
|
hej bamse prøv at læse debat emnet der står at kvikly sælger ip-telefoni![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.