Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Thailandsk mad i Danmark og dansk mad i Thailand » Opskrifter og gode råd
 Udskriv debat
Dr2 søndag 20.00
sony
I morgen kommer der et program om thailanske opskrifter på dr 2

http://tvtid.tv2....lekanaler/

Camilla Plum - Krudt og Krydderier
Episode: (9:10)
DR2 | søndag d. 29.05 20:00 - 20:30 [2499349]
DR2

Thailandsk mad er fantastisk, når det bliver lavet rigtigt. Det thailandske køkken har en kombination af sødt, surt, salt og bittert, som er helt unik, og en parfumerthed, som ikke har sin lige. Camilla Plum viser dig, hvordan du laver grøn karrypasta, fiskesuppe og thaisalat, så det føles, som om du står i en gadebod i Bangkok. Danskerne bruger ikke ret mange krydderier i madlavningen, selv om det er en billig måde at få livliggjort selv de mest klassiske retter. Der er noget magisk over krydderier, deres evner til at få dagligdags ingredienser til at smage som himlen, løfte daglig mad op på et helt andet niveau ved hjælp af tørrede frø, bark, blomster, rødder og blade, som efterhånden kan fås næsten alle vegne. I 10 Programmer tryller Camilla med de magiske dufte og smukke og mærkeligt udseende planteprodukter.
www.dr.dk/camilla...

Tilføj til kalender

Se DR2s web tv
Du kan også se Camilla Plum - Krudt og Krydderier på:
DR2 | lørdag d. 28.05 kl. 19:30 - 20:00
DR2 | onsdag d. 01.06 kl. 00:00 - 00:30
Hvis du kan lide Camilla Plum - Krudt og Krydderier, kan du sikkert også lide:
Jamie Olivers Amerika | lørdag d. 28.05 kl. 13:40 - 14:25 på DR1
Kanon Føde | lørdag d. 28.05 kl. 15:20 - 15:50 på DR2
Lav mad med Tim Mälzer | lørdag d. 28.05 kl. 15:30 - 16:00 på ARD
Camilla Plum - Krudt og Krydderier
Annonce
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Spring til debat: