Se indlæg
 Udskriv debat
Danish baker i bangkok
Hejsa
Ja nu har jeg endelig fået den rigtige adresse
til den Danish baker i bangkok
Jeg har snakket med flere danske i thailand
de kendte ikke den bager
bamsen

591/8 sukhumvit road
klongton-nua wattana
bangkok 10110
tlf.
022597272
022597533

Den ligger i en den af soi 31/1 i en smøge
så den ligger faktisk imellem soi 31/1 0g soi 33
og de har dejligt brød og kager
smørkager og wienerbrød

jorn
Er den danske bager i bager i soi Villa ( sukhumvit soi 31) den samme?

ellers vil jeg bare sige at der er osse et dansk bageri. Det er faktisk bag ved villa market og i deres parkerings soi!

Villa market foere ogsaa danish bakeries produkter (rugbroed, somme tider) og de foere sild i lage, saelger rigtig flaeskesteg (hvis du har en ovn) roeget skinke og masser af oste, paa foerste salen er der masser af vine, gammel dansk og snaps.

Og jo! winerbroeSmiledet er godt og velnaerende! og heldigvis saa har deres prudukter den gode gamle kvalitet fra tresserne og ikke den mere kedlige type som man faar i danmark nu omstunder.

I samme soi finder du ogsaa en /slagter og det er super kvalitet!

I samme soi kan man koebe danske aviser i en speciel butik.

Det naermeste er at gaa fra skytrain Promphong station, man gaar ned paa modsatte side af emporium. I retning mod Asok station.

Hvis det ellers er det samme bageri vi taler om! det tror jeg det er! WinkSmileSmile
“Music is the only language I whirly understand"

Hejsa jorn
Ja det er sikkert den samme
Men denne her ligger lige mellem soi 31/1 og soi 33
Jeg har ikke kigget nærmere på denne soi, så de andre ting ved jeg intet om desværre
bamsen

jorn
P.S hvis man er til godt oel, saa besoeg Robin Hood paa hjoernet af soi 33 der far du den bedste Guinnis og udmaerket engelsk mad!

Men hvis du skal spise godt saa besoeg Bull Head som ligger lidt laenger inde i soi 33 (overfor ud koersel fra Soi 31/1, pakering villa market) Det er sgu det bedste engelske koekken i Bangkok!

Men husk lige at alt i det omraade ikke kun har europaerisk stil men ogsaa tilsvarende hoeje priser! (det er sgu ikke billigt)GrinCool

jorn
laes " BULL's Head" engelsk pup med international underholdning!

sum
Ja men dog Bamsen! Det er ikke mit "haengud" sted, men jeg kommer jaevnligt i villa markedet for at fylde koelskabet op!Grin

Pubberne i omraadet, er de steder hvor mange udenlandske forretnings maend kommer for "a pint" efter fyraften og der bliver nok afsluttet flere handler der end i arbejdstiden. Saa paa en maade er de ogsaa stederne hvor man kan faa en fornemmelse af hvad der forgaar i den verden! Bulls head, har ofte international underholdning i mere classics engelsk still og undskyld. men det har jeg brug for engang imellem.
J
eg elsker Thai mad, men min mave kan ikke klare at leve paa den diaet alene!Sad

Men baade Carefour, tesco lutus og foodland kan klare at levere de fleste raavare til hjemmelavet europaerisk mad og de ligger jo spredt over det meste af Bangkok. Oksekoed kan dog vaere en mangel uden for egentlige farang omraader.GrinGrin

Under alle omstaendigheder, saa er omraadet et besoeg vaerd! det naesten som om, at man lige er floeet ind til london og man traeder ind i helt anden verden. det er i sig selv en oplevelse.Grin

sum
p.s for at finde bageriet skal man gaa ind i soi 31/1 forbi villa market bag indgang og 30 meter inde i soi'en paa din venstre haande ligger der et lille undseeligt bageri. og saa har du fundet dit danske kalorie paradis!GrinGrinGrin

Villa market bruger soi,en som kunde parkering og hvis man parkere der og ikke handler i villa markedet saa koster det 40 bath pr time. handler du i villa markedet , saa er den foerste time gratis! men et minut over, saa koster det 40 bath!ShockCool

sum
P.s Sum og jorn er samme person men jeg har problemer med at logge mig paa og af. derfor har nu proevet med en ny profil. men problemet ser ud til at vaere det samme!CoolCoolCool

Det er gammelt problem!Sad

Hejsa sum/jorn
Ja det er det samme sted kan jeg høre
Næste gang jeg kommer derned så vil jeg lige
kigge nærmere på det sted
Men du er den eneste dansker som jeg nu har snakket med som kender det sted
bamsen

mugge
Hej Bamse ...hende den skønne thai der bliver til et uhyre...Du kender vel ikke hende???
Grin

Hejsa Mugge
Nej jeg kan ikke genkende hende
Da hun hele tiden forandre sig
bamsen

gud jeg troede det var din kone bamse GrinGrinGrin

hejsa
Ja bare det var
så fik jeg jo en ny kone hele tiden
bamsenGrin

Webmaster
Så længe du ikke kalder din kone iglen, så går det nok :-)
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: