Se indlæg|
Os der kan huske de virkelig fodboldkampe
|
|
| mussehund |
Lagt på d. 08/06-2011 11:59
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 145 |
Der er jo nok ikke mange på DTW der kan huske de virkelige fodboldkampe.. Det er har jo noget med alder at gøre... Dengang var der virkelig spillere til. De gik ikke s¨meget op i dette med pengene, men ærennnnnnn drengen. Det var en dyd.... dengang altså.. ![]() http://avisen.dk/...47570.aspx |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 08/06-2011 12:22
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Jeg vil nu gå længere tilbage i tiden angående det med de ikke tænkte så meget på penge no mare ![]() Men ellers har du sgu ret det er for trist i dag bare se forstadsklubben på frederiksberg Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| carstenj |
Lagt på d. 08/06-2011 12:35
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 132 |
en af de bedste kampe som jeg husker med 80 èr landsholdet er da vi slog rusland 4-2 i parken, en virkelig intens kamp. om der er nogen der har et link til denne vkamp ville jeg gerne se den igen og igen. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 08/06-2011 12:50
|
Ja Carsten det er nok den bedste kamp danmark har spillet, hold da kæft jeg var ikke rolig et øjeblik selvom vi var foran 4 - 1 Men her er lidt af kampen Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 08/06-2011 17:03
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Jeg saa ikke kampen. Jeg koerte bil fra Bangkok til Chiangmai i 1986 og hoerte blot Denmark Uruguay 6 - 1 og det var saa det. Jeg kunne ikke forestille mig at Danmark scorede 6 maal mod Uruguay saa jeg stoevede rundt i Chiangmai for at finde Bangkok Post. Og jo det var rigtig nok. Efterfoelgede har jeg dog set glimt af kampen. |
|
|
|
| olejensen |
Lagt på d. 08/06-2011 17:16
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 276 |
Mon ikke vi skal tilbage til http://www.1960er...odbold.php hvis vi skal snakke om æren, nu skal der tænkes på Monaco eller andet skattely, så snart man er god med en bold. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 08/06-2011 18:10
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Store kampe der bliver linket til ![]() Nogle gange afhænger oplevelsen også af, hvor man befinder sig på tidspunktet for kampen. Jeg var i Brasilien for en 10 år siden for at besøge min bror, der boede der. Der var en landskamp på tapetet. Min bror havde lejet hele førstesalen af sin favoritbar, således at hans expat venner (6 mand høj) og undertegnede kunne følge med i en landskamp mellem Danmark og Israel. Husker ikke just betydningen af kampen. Sikkert en EM kvalifikationskamp. Men det korte af det lange er som så. Vi gik helt amok, da vi så Danmark pulverisere Israel med 5-1. Måske var det 6-1. DET var den største kamp jeg nogensinde har set. Og selvfølgelig var det pga de danske expats gik helt bersærk, og jeg som turist var på en seriøs udebane. |
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 08/06-2011 23:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
Jeg husker kampen. Og også al den ballade der var efterfølgende, da det viste sig, at stort set hele det israelske landshold havde været på natklub dagen før kampen. Der 'rullede hoveder' og ikke lagt fingre i mellem, i den Israelske presse. >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| mussehund |
Lagt på d. 09/06-2011 05:11
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 145 |
Jeg husker stadig den fantastiske kamp mod Spanien til EM i Frankrig, for jeg var dette stadion. Hvis jeg ikke husker fejl, så var det ved denne begivenhed, EM i Frankrig, vi tilskuer fik tilnavnet Roligans, i må jo tryne mig hvis jeg husker fejl. Denne fodboldkamp var bare fantastisk, specielt den straffesparks afgørelse, som jo blev udkommet efter 1-1 i den ordinære kamp. Jeg husker som var det i går, at vi fulgte med Spanien til 4-4 og Elkær med sit hul i bukserne lagde an til skud og brændte desværre. Jeg har aldrig i mit liv før eller siden været på et stadion, hvor der var så stille, da Spanien skulle skyde det sidste Straffe.. Vi kom ikke i finalen denne gang, men vi var da tæt på.. ROLIGANS, ja det var tider. Vi var virkelig ROLIGANS som hyggede os uden ballade til andre nationaliteters undren. Jeg husker da vi var ca. 26.000 til Belgien kampen, og en enlig Belgier havde forvildet sig op på den danske langside. Han havde det ikke godt de første minutter, indtil vi bød ham en øl, og fortalte ham, at han bare skulle hygge sig, og dette gjorde han virkelig. ![]() Jeg tror faktisk dette var i pressen den følgende dag med overskriften.. DE SKØRE OG HERLIGE ROLIGANS FRA DANMARK. Vi vandt kampen. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 09/06-2011 14:54
|
|
VIP skrev: Jeg husker kampen. Og også al den ballade der var efterfølgende, da det viste sig, at stort set hele det israelske landshold havde været på natklub dagen før kampen. Der 'rullede hoveder' og ikke lagt fingre i mellem, i den Israelske presse. hehe, VIP, det forklarer måske cifrene i sejren. Jeg var afsted lang tid i Brasilien og hørte aldrig herom. De danske expats gik helt amok over resultatet, de havde så sandelig ikke glemt hvor de stammede fra ![]() De væltede efterfølgende størstedelen af byen ![]() mvh rinpoche |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 09/06-2011 15:18
|
rinpoche skrev: Store kampe der bliver linket til ![]() Nogle gange afhænger oplevelsen også af, hvor man befinder sig på tidspunktet for kampen. Jeg var i Brasilien for en 10 år siden for at besøge min bror, der boede der. Der var en landskamp på tapetet. Min bror havde lejet hele førstesalen af sin favoritbar, således at hans expat venner (6 mand høj) og undertegnede kunne følge med i en landskamp mellem Danmark og Israel. Husker ikke just betydningen af kampen. Sikkert en EM kvalifikationskamp. Men det korte af det lange er som så. Vi gik helt amok, da vi så Danmark pulverisere Israel med 5-1. Måske var det 6-1. DET var den største kamp jeg nogensinde har set. Og selvfølgelig var det pga de danske expats gik helt bersærk, og jeg som turist var på en seriøs udebane. Ikke for at gør mig klog. men mener aldrig vi har spillet andet end venskabskampe med israel, men da lidt utroligt i kunne gå så meget op i det hæ hæ Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 09/06-2011 15:33
|
|
hehe. At jeg skal høre det fra dig, Sony, der til stadighed spammer replikboksen med al mulig ligegyldig klubfodbold.![]() Du var ikke til stede, og kan ikke forstå hvorledes det var for danskere der ikke havde været i DK i årevis, se hvorledes det danske landshold lammetævede Israel. ![]() |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 09/06-2011 15:45
|
Hov hov rin det er altsammen sagligt kunne ALDRIG finde på at spamme![]() Ps Og man er vel også nød til at holde ham jensen nede ellers går det da bare helt galt ik ik ![]()
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 09/06-2011 20:08
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
det her er klasse : Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 10/06-2011 08:07
|
Ja hvem husker ikke agf's gamle målmand? Ja det var også fra en dejlig tid hvor man var i idrætsparken eller valby hver weekend næsten ahhh ok nogle år derefter så da.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.