Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej, laver et forsøg med direkte streaming af sport fra min hjemmeside
http://spillopper.dk
,
lige nu er det Wozniaki og senere på natten Dansk fodbold (under 21).
Det er kun et forsøg, så tilgiv mig hvis det lukker uden varsel.
Hilsen Ole
Hej ban-chang.
Tak for tilbudet , men det koster jo noget . Folk kan da bare bruge et af de programmer , der kan skifte ens IP-adresse , hvis du er i Thailand , kan du få programmet til at vælge en dansk IP-adresse , og så kan ( skulle du kunne ) se dansk TV i Thailand . Forsat god weekend og Pinse
Paveraya skrev:
Hej ban-chang.
Tak for tilbudet , men det koster jo noget . Folk kan da bare bruge et af de programmer , der kan skifte ens IP-adresse , hvis du er i Thailand , kan du få programmet til at vælge en dansk IP-adresse , og så kan ( skulle du kunne ) se dansk TV i Thailand . Forsat god weekend og Pinse
Hej. og nej det er absolut helt helt gratis.
Der er links for tilmeldinger til diverse spilsider som viser kampe direkte, men.
Hvis du går ind på siden helt til højre, Sport direkte, vil du få en menu frem, med tid. Vælg +6, da det er Engelsk tid de regner med.
Når du trykker på et link til en kamp, kommer der en undermenu frem, tryk ikke hvor der står f.eks. betXXX, men et af de andre links,
det virker faktisk.
Hilsen Ole
Hej igen ban-chang.
Jeg må give dig ret , det virker og er gratis , var lige inde og prøve at se speedway , fra parken i København . Det skal lige siges at jeg er i Danmark . Forsat gor weekend og Pinse .