Se indlæg|
Bygge hus med garanti i Thailand
|
|
| mussehund |
Lagt på d. 13/06-2011 10:40
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 145 |
Thailand er mange gange et meget underligt land. Dette skal siges, at det også er for mange af os gutter der har været her i en del år er vel oplagt. Nu ved jeg godt, at luddere og andet med saft på, er overskrifterne mange gange, men det skyldes vel dette, at de mennesker har dette som et goal, om ikke andet, så for at få retfærdigheden til at sejre er man meget fokuseret på noget sådant. Nu siges der jo Thai - Dansk Webside eller er det omvendt men dette er egentligt ligegyldigt, for jeg vil da mene, at der også er mennesker med fingeren på den rigtige puls som giver noget videre. Nå tilbage til den første sætning... Thailand er sgu da mange gange underligt, specielt hvis man har bygget hus , og man et år efter har en reklamation for dårligt arbejde... Jeg har godt nok oplevet meget, men jeg har aldrig mødt så mange håndværker, der så pludselig er gået konkurs, når en bygherre/kvinde har reklamationer.. Firmaet er gået konkurs, ellers hans kone er rendt med en anden, ja der er ikke forklaringer, som ikke kan justificiere deres handlinger. Specielt ikke når det skal laves gratis, og inden for den garanti som er blevet sat i udsigt.. ![]() Det kunne da være yderst interessant at få belyst, at alle andre end jeg, og måske jer derhjemme eller jer herude, om i bare har været ude for et lykkeligt byggeprojekt, med 5. års garantier og andet dansk.. Jeg har da godt nok ikke hørt om noget sådant, ud over 1, gang som før er belyst. Det kunne være sjovt, at andre gav deres besyv med vedrørende positive/negative beretninger om deres oplevelser ud i dette, at bygge nyt hus i Thailand. Jeg er godt klar over, at emnet måske har været oppe før, men alligevel, var der måske en mulighed for, at fornuftige oplevelser kunne blive essensen i dette oplæg. ![]() |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 13/06-2011 11:09
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Ha ha herhjemme går de da bare konkurs for at åbne noget andet op bagefter, bare se programmet klamhuggerne tv 2 sender, der er flere der har startet forfra igen og igen efter flere konkurser.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 13/06-2011 11:20
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Vi lavede ikke så meget som ét stykke papir i forbindelse med bygning af vores kolonihave. I stedet baserede vi ordren på tidligere huse bygget af entreprenøren. Vi forventede ingen garanti, og de småting der skulle udbedres efter afslutning stod vi selv for, og det var ganske billigt. Og vi er aldeles tilfredse. ![]() |
|
|
|
| mussehund |
Lagt på d. 13/06-2011 11:51
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 145 |
Frank du har da ret i dine betragtninger, men alligevel er det da surt... Giver dig ret i, at det er billigt at lave de reparationer der nu skal komme, men alligevel... De slipper sgu for billigt... Min kære Nabo der er Thai, har jo ikke har jo ikke det samme overskud som jeg og andre farangs.. Han har det da dårligt med håndværkere som dem. Man skal jo bare betale ved kasse 1. og smile samme tid... Det kan da godt nok være svært engang imellem.... ![]() |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 13/06-2011 16:29
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Mussehund - guttermand ? Yep, Sådan er livet i Thailand. Færdigbygget og færdigbetalt, så har byggeren nyt telefon nummer . Garanti er en by i det ydre Mongoli Bygger man i Thai skal man være der 24-7 og se efter det det bliver rigtigt gjordt. Det forudsætter selvfølgelig at du ved hvordan tingene skal gøres. Hvis ikke så hold dig langt væk..... "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.